مهران رجبی: مایه افتخار است که فارسی‌زبانان جهان کار ما را می‌پسندند

تهران (پانا) - مهران رجبی بازیگر نام‌آشنای آثار طنز ایرانی، از اینکه پخش سریال «سه در چهار» از طریق آی‌فیلم با استقبال فارسی زبانان به‌ویژه مردم تاجیکستان و افغانستان قرار گرفته است، ابراز خشنودی و افتخار کرد.

کد مطلب: ۸۲۵۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مهران رجبی: مایه افتخار است که فارسی‌زبانان جهان کار ما را می‌پسندند

به‌گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، کانال تلویزیونی آی‌فیلم2‌‌ (ویژه کشورهای فارس‌زبان به‌خصوص افغانستان و تاجیکستان) که به‌عنوان چهارمین کانال شبکه آی‌فیلم اواخر سال گذشته افتتاح شد، با پخش سریال «سه در چهار» با بازی مهران رجبی، استقبال بسیار خوب بینندگان آی فیلم 2 به‌ویژه افغانستانی‌ها و تاجیکستانی‌ها را به‌دنبال آورده است. مهران رجبی درباره دلایل این موفقیت گفت: رمزش 16 رقمی است و یادم نمی‌آید (به‌شوخی) ولی می‌توانم بگویم سادگی یک داستان در کنار قصه روان و فی‌البداهه‌بودن دیالوگ‌ها رمز موفقیت این سریال بود که دوستان دیدند و خدا را شکر پسندیدند. بسیاری از سریال‌ها، دیالوگ‌های از قبل تعیین‌شده و سفت و سخت دارند که هم گفتن و هم شنیدن آن آزاردهنده است و قراردادی است؛ اما چنانچه در سریال‌هایی که ژانر کمدی دارند از دیالوگ‌های فی‌البداهه و توان بازیگران طنز استفاده شود، طبیعتاً موفق می‌شود که «سه در چهار» هم به همین دلیل موفق بود.
بازیگر «سه‌درچهار» با اشاره به اینکه به‌تازگی مجید صالحی کارگردان سریال خبر از ساخت احتمالی فصل دوم این سریال داده است، اظهار کرد: من هم پیش‌تر از آقای «علی مقصودی» نویسنده این سریال شنیده بودم که قرار است فیلم‌نامه فصل دوم سه در چهار نوشته و ساخته شود. امیدوارم فصل دوم این سریال با همان افراد و همان زیبایی‌ها و قشنگی‌ها دیده شود.
وی درباره نقش‌هایی که تاکنون به ایفای آن‌ها پرداخته، تصریح کرد: چون من ژانرهای مختلف بازی کردم، دسته‌بندی‌های مختلفی را می‌توانم برای فیلم و سریال‌هایی که در آن‌ها نقش‌آفرینی کردم، نام ببرم؛ مثلاً در سریال‌های جدی می‌توانم به «روزگار قریب» اشاره کنم و در سریال‌های مناسبتی «زیرزمین» و «دردسرهای عظیم» و در سریال‌های کمدی هم به «سه در چهار» و «خوش‌نشین‌ها».
رجبی از علاقه‌اش به مردم افغانستان هم سخن گفته و عنوان کرد: مردم افغانستان جزو انسان‌های باهوش و با آی‌کیوی بالای دنیا هستند و اگر صدای من را از این طریق می‌شوند، بین دو ابروی همه مردم این کشور را می‌بوسم. اینکه کارهای کمدی ما در کشورهایی مثل افغانستان و تاجیکستان بازتاب خیلی خوبی داشته و مردم راضی هستند و از دیدن آن‌ها خوششان می‌آید، مایه خوشحالی است.
این بازیگر ایرانی ادامه داد: اصولاً من به کارهایی که در رابطه با ملیت‌ها ساخته می‌شود، خیلی علاقه دارم و می‌بینم و بیشتر کارهای مستند را دوست دارم ولی کارهایی که خود مردم این کشورها(افغانستان و تاجیکستان) می‌سازند را متأسفانه ندیده‌ام؛ اما به‌نظرم می‌رسد باید کارهای موفقی باشند و اگر استعمار دست از سر این کشورها بردارد کشورهای رو به رشدی خواهند بود. باتوجه به توان بالای فکری و استعدادهای فرهنگی مردم به‌ویژه مردم افغانستان طبیعتاً راه پیشرفت را بسیار سریع طی می‌کنند.

رجبی افتتاح آی‌فیلم 2 را اقدام بسیار خوبی دانست و افزود: افتتاح شبکه‌هایی مثل آی‌فیلم 2 می‌تواند باعث دوستی هرچه بیشتر فارس‌زبانان شود. دست دوستان خوبم (بینندگان آی فیلم2) را در افغانستان، تاجیکستان و سایر کشورهای فارسی‌زبان می‌بوسم و ان‌شاءالله روزی برسد که بتوانم با آن‌ها عکس یادگاری بگیرم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار