منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل در کتابخانه مرکزی وجود دارد

سمنان (پانا) - کتابدار بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی استان سمنان از وجود منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی جشنواره رضوی در این کتابخانه خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۴۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به خط بریل در کتابخانه مرکزی وجود دارد

مهرداد فوادیان کتابدار بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه مرکزی استان سمنان با اشاره به این مطلب که برای هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی هفت عنوان کتاب ویژه سه رده سنی تعیین و معرفی شده است، گفت: در بخش کودک کتاب‌های «مهمان خراسان» سروده سعید بیابانکی، «مژده گل» (داستان‌هایی از امام رضا علیه السلام) نوشته محمود پور وهاب، در بخش نوجوان کتاب‌های «کاش تو را می دیدم » نوشته مژگان شیخی قدیانی، «مسافر هشتم»نوشته مژگان شیخی قدیانی، در بخش بزرگسالان کتاب‌های «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته آیت الله علی کرمی جهرمی، «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی و «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازندریانی معرفی شده است.

وی از وجود شش هزارو 300 عنوان کتاب صوتی و 690 نسخه کتاب با خط بریل در زمینه‌های اجتماعی، دینی و ادبی و ... در این بخش خبر داد و افزود: 120 نابینا و کم بینا عضو فعال این بخش در کتابخانه مرکزی استان سمنان هستند.

فوادیان با اشاره به اینکه در سال های گذشته بخش تخصصی نابینایان و کم بینایان کتابخانه‌های عمومی در مرکز استان سمنان وجود نداشت، تصریح کرد: با راه اندازی این بخش در کتابخانه مرکزی شاهد استقبال کم نظیر نابینایان و کم بینایان از منابع موجود آن شده است.

وی از روشندلان خواستار شرکت در برنامه‌های فرهنگی این بخش در راستای ترویج فرهنگ مطالعه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار