فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

پلیس فارس سارقان مسلح طلافروشی در استان بوشهر را دستگیر کرد

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی فارس گفت: سارقان مسلح طلافروشی استان بوشهر که به استان فارس فرار کرده و در شیراز مخفی شده بودند توسط پلیس فارس شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۲۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار سیروس سجادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از آنکه پرونده ای از دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان دشتی استان بوشهر مبنی بر دستگیری شرور فراری به اتهام محاربه و مفسد فی الارض به انتظامی فارس ارجاع شد، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس قرار گرفت.


وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس پس از بررسی اطلاعاتی، محل اسکان سارقان طلا فروشی استان بوشهر را که در منزلی واقع در یکی از خیابان های مرکزی شیراز مخفی شده بودند را شناسایی کردند.


سجادیان اضافه کرد: ماموران انتظامی فارس شب گذشته طی عملیاتی در ساعات اولیه بامداد محل را محاصره و زمانی که قصد دستگیری اشرار را داشتند، آنها ضمن عدم توجه به اخطار پلیس به سمت ماموران تیر اندازی، ماموران نیز متقابلا به سمت آنها تیراندازی و پس از درگیری مسلحانه هر سه شرور دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و 140 فشنگ، یک قبضه اسلحه کمری باخشاب و پنج فشنگ و دو عددکلاه چشمی مخصوص سرقت کشف شد.


سجادیان در پایان نیز خاطرنشان کرد: در کوچه مجاور محل اسکان متهمان نیز یک دستگاه خودرو پژو 405 سرقتی که متهمان از آن استفاده می کردند، کشف و توقیف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار