جلسه توجیهی مؤسسین ، مدیران و مربیان پیش دبستانی اردستان برگزار گردید

اردستان/اصفهان (پانا) - جلسه توجیهی مؤسسین و مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی منطقه اردستان برگزار گردید و در مورد مسائل و موضوعات مورد نظر بحث و تبادل نظر گردید.

کد مطلب: ۸۲۴۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی مؤسسین ، مدیران و مربیان پیش دبستانی  اردستان برگزار گردید

در جلسه ای که در سالن کنفرانس ادب مدیریت برگزار گردید در مورد قوانین مدارس غیر دولتی از جمله ، تمدید مجوزهای نوسازی ، تعویض تابلوها و مهرهای مدارس ، شهریه های سال تحصیلی جدید ، صحبت گردید و مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی توجیه گردیدند. در این جلسه هر کدام از کارشناسان مدیریت که در جلسه حضور داشتند مانند کارشناس حراست ، کارشناس ارزیابی و عملکرد ، کارشناس فناوری و کارشناس مشارکت های مردمی نکات لازم و مورد توجه را به مدیران و مربیان گوشزد کردند و مدیران و مربیان نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

سپس شفیعی مدیر آموزش و پرورش اردستان ضمن قبولی طاعات و عبادات همه حاضرین در جلسه بیان داشت که : در نظر داشته باشید که خانواده ها عزیزان و جگر گوشه های خود را به شما می سپارند و محیط آموزشی ، برخورد اولیه کارکنان ، پوشش مناسب ، آموزش های اولیه وفوق برنامه های اجرایی ما ، به نوعی شخصیت اولیه کودکان را شکل خواهد داد.

شفیعی به مدیران و مربیان گوشزد کرد که آموزش و پرورش به نوعی پاسخگوی عملکرد آنان می باشد و امور پیش دبستانی ها و مراکز غیر انتفاعی مکمل کار آموزش و پرورش می باشد. داشتن اتوماسیون اداری ، مجوزهای قانونی از مراکز ذیصلاح از الزامات همه مراکز پیش دبستانی و غیر انتفاعی می باشد. مدیران و مربیان باید بیمه مسئولیت و نوآموزان همه باید بیمه دانش آموزی داشته باشند.شفیعی همچنین متذکر گردید که خواندن و نوشتن در این دوره خلاف مقرارات می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار