توضیح بطحایی درباره اعزام نشدن تیم والیبال دانش‌آموزی ایران به رقابت‌های جهانی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش علت اعزام نشدن تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی را حضور تیمی از رژیم صهیونیستی در این مسابقات اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۲۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توضیح بطحایی درباره اعزام نشدن تیم والیبال دانش‌آموزی ایران به رقابت‌های جهانی

به گزارش خانه ملت، سیدمحمد بطحایی درباره علت اعزام نشدن تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت و موضوع رویارو نشدن با اسرائیل رویکرد کلی حاکمیت است که وزارت آموزش و پرورش نیز از آن پیروی می‌‎کند.

وی ادامه داد: به علت مجعول بودن هویت رژیم صهیونیستی سیاست ایران این است که در تمام میدان‌های بین‌المللی با در برابر نمایندگان این رژیم مجهول‌الهویت صف‌آرایی نکند.

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به عنوان بخشی از حاکمیت باید از سیاست نظام پیروی کند، افزود: این مسئله فقط در حوزه رقابت‌های ورزشی نیست و در سایر رقابت‌ها نیز چنین رویکردی وجود دارد.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش ضرورتی می‌داند با تیمی که با هویت مجعول در میدان‌های بین‌الملل حاضر می‌شود، رقابت نکند.

وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد که با حذف شدن این رژیم ناجوانمرد از صحنه تاریخ زمینه برای حضور ایران در چنین مسابقاتی فراهم شود.

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در حالی به مسابقات جهانی اعزام نشد که در گروه A ایران، گرجستان، کرواسی و مجارستان هم‌گروه بودند و اگر ایران از گروه خود صعود می‌کرد در صورت صعود اسرائیل ممکن بود در رقابت‌های حذفی با رژیم صهیونیستی مواجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار