برگزاری جشن الفبا دانش آموزان پایه اول استان لرستان

خرم آباد ( پانا ) _ رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی استان هدف اصلی جشن الفبا را ارزش گذاری برای علم وعلم آموزی و از اهداف دیگر آن تنوع سازی در برنامه های آموزشی و پرورشی ، ایجاد روحیه نشاط جمعی در مدرسه و آموزش فرهنگ قدرشناسی و تجلیل از معلمان دانست.

کد مطلب: ۸۲۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبا دانش آموزان پایه اول استان لرستان

رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی استان ضمن تبریک به دانش آموزان کلاس اول گفت: امروز 31 هزار دانش آموز پایه اول همزمان با شما در جشن الفبا شرکت کرده اند که هدف آن ابراز خرسندی و خوشحالی جهت یادگیری الفبا می باشد.

حسن نظری جشن الفبا را از خاطره انگیزترین جشن های دانش آموزان دانست و افزود : در گذشته جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول برگزار نمی‌شد، اما باید خاطر نشان کرد ، کلاس اول یکی از بهترین دوره های تحصیلی است ، معلم پایه اول همیشه در خاطره دانش‌آموزان باقی می‌ماند، همه کسانی که دوره تحصیل را به پایان برده اند معلم کلاس اول را به یاد دارند و این معلم در ذهن همه دانش‌آموزان ماندگار خواهد بود.

نظری در ادامه گفت : شما دانش‌آموزان آینده‌دار کشور هستید و چرخ اقتصاد و صنعت کشور به شما سپرده خواهد شد شما با سعی و تلاش باید کشور را به خودکفایی برسانید .

وی در سخنی با اولیا گفت : دوره ابتدایی ، دوره کیفی است ، این امر برای اولیا مورد توجه باشد که موفقیت دانش آموزان با نمره مشخص نمی شود ، برنامه هایی هم به عنوان توجیه اولیا کلاس اول برگزار می‌شود ، هدف این برنامه اطلاع‌رسانی به اولیا جهت توجیه نحوه آموزش است .

در پایان علاوه بر پخش کلیپ از فعالیت های آموزشگاه و اجرای سرود توسط دانش آموزان، از مدیر، معاون، معلم کلاس اول و دانش آموزان تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار