کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمندسازی بانوان فرهنگی کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-امور بانوان آموزش و پرورش کردستان، کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمندسازی بانوان فرهنگی با موضوع پیشگیری از بیماری های خاص زنان برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۲۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمندسازی بانوان فرهنگی کردستان برگزار شد

کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان با موضوع پیشگیری از بیماری های خاص زنان با حضور پزشکان متخصص در سالن آمفی تئاتر ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

لیلا حیدری مشاور امور بانوان آموزش و پرورش کردستان در حاشیه برگزاری این کارگاه با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: این دوره آموزشی در راستای توانمندسازی بانوان فرهنگی برگزار شده و برگزاری سالانه این همایش به جهت حساس سازی و ارتقای آگاهی های بانوان فرهنگی و ارائه این آموزش ها توسط بانوان فرهنگی به دختران نوجوان می باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری انجمن پیشگیری و حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خواست دانشگاه های استان آموزش ها و حمایت های خود را از آموزش و پرورش توسعه دهند .

در ادامه پروفسور فرهادی فر فوق تخصص بیماری های زنان نیز ضمن ارائه آخرین تحقیقات در ارتباط با سرطان های شایع در زنان، بی تحرکی و عدم تغذیه مناسب را از فاکتور های مهم دو نوع سرطان سینه در کشور ذکر کرد.

همچنین در این کارگاه توسط متخصصین امر در ارتباط با ارگونومی و وظایف مادران در رشد و نمو کودکان و مهارت های ارتباطی خانواده ها و حل تعارض زوجین مطالبی مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار