در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

آخرین وضعیت تیم ملی بوکس ایران در آستانه بازی‌های آسیایی از زبان سرمربی تیم ملی

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی بوکس ایران از رایزنی‌ با کمیته ملی المپیک برای افزایش سهمیه بوکس در بازی‌های آسیایی 2018 خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت تیم ملی بوکس ایران در آستانه بازی‌های آسیایی از زبان سرمربی تیم ملی

اکبر احدی سرمربی بوکس در مورد آخرین شرایط تیم ملی بوکس به پانا گفت: امروز یک مسابقه درون انتخابی خواهیم داشت تا نفرات نهایی را انتخاب کنیم . بعد از آن هم قرار است دو تورنمنت مهم در تیرماه داشته باشیم. یک تورنمنت در بلغارستان پیش رو داریم و پس از آن به تایلند خواهیم رفت. با توجه به اینکه در تورنمنت تایلند کشورهای شرکت کننده بیشتر هستند و این مسابقات جایزه دارند ما برای این تورنمنت سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم قبل از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا شرکت در تورنمنت تایلند انگیزه خیلی خوبی به بازیکنان بدهد. هم از بابت اینکه این مسابقات جایزه نقدی دارد و هم از بابت اینکه تعداد شرکت‌کننده‌ها زیاد هستند. به همین علت محک خیلی خوبی قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا خواهد بود .

احدی همچنین به افزایش سهمیه بوکس اشاره کرد و گفت: این چیزی که کمیته ملی المپیک برای ما در نظر گرفتند حضور سه بوکسور در بازی‌های آسیایی جاکارتاست. اما ما با مسئولان کمیته صحبت کردیم که اگر بتواند سهمیه بوکس را افزایش دهند و حداقل ما با پنج بوکسور به جاکارتا اعزام شویم. آنها هم قول مساعد دادند اما نمی‌دانم دوباره نظرشان تغییر خواهد کرد یا خیر .

وی در پایان گفت: امسال با توجه به حذف بوکسورهای سنگین‌وزن، عرصه برای سبک وزن‌ها باز شد. این افراد هم همگی جوان هستند و اولین حضورشان را تجربه می‌کنند. بنابراین این نیاز می‌طلبد که آنها حمایت شوند و اگر بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که پنج بوکسور به جاکارتا راه پیدا کنند به طور حتم شرایط بهتری خواهیم داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار