نقش مسئولین بازرسی کار در تثبیت اشتغال استان انکار ناپذیر است

کرج(پانا) - مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز گفت: باید منشور علوی که همانا دفاع از مظلوم است را سرلوحه کار خود قرار دهید زیرا حمایت ورضایت مظلومین هدف انقلاب اسلامی وآرمانهای شهیدان است که امروز تکلیف همه ما نیز این است.

کد مطلب: ۸۲۰۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش مسئولین  بازرسی کار در تثبیت اشتغال استان انکار ناپذیر است

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز در جلسه مشترک بازرسان کار وکارشناسان روابط کار این اداره کل که با حضور مدیر روابط کاروروسای روابط کار ، بازرسی کار وادارات تابعه وکارشناسان برگزار گردید گفت: باید منشور علوی که همانا دفاع از مظلوم است را سرلوحه کار خود قرار دهید زیرا حمایت ورضایت مظلومین هدف انقلاب اسلامی وآرمانهای شهیدان است که امروز تکلیف همه ما نیز این است.

در ابتدای این جلسه میرباذل مدیر روابط کار اداره کل در خصوص وضعیت پرونده های روابط کار ،نحوه رسیدگی ها ، زمان و کیفیت کار کارشناسان روابط کار در مر اجع تشخیص وحل اختلاف ،نحوه صدور آرا ونیز برنامه های بازرسی کار اداره کل در سالجاری وسال گذشته توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه رمضانی رئیس بازرسی کار این اداره کل نیز در خصوص نظارت بازرسان کار برمواد 3 و6 قانون و کاهش نرخ حوادث ناشی از کار در سالجاری در واحدهای تولیدی تاکید نموده واز بازرسان کار خواستند برنامه ریزی و تمرکز فعالیتهای بازرسی خود را در بازدیدها بر واحدهای پرریسک ونظارت برآنان به منظورکاهش حوادث ناشی از کار وشدت صدمات وارده بر نیروی کار در سالجاری قراردهند.

خلیلی مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت حوزه روابط کار وبخشهای مختلف آن وحضور کارشناسان دراین حوزه بعنوان نخبگان تنظیم روابط کار در وزارت متبوع اظهار داشت : ما بعنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی باید با اقدامات وفعالیتهای خود امید را در جامعه توسعه دهیم ودر جلسات وفعالیتهای خود خدمات شایسته وموثر نظام جمهوری اسلامی وکارگزاران دولت را بیان نموده و مردم را از خدمات خود آگاه وامیدوار نماییم.

وی همچنین در ادامه گزارشی ازاقدامات موثر در بخشهای تخصصی ،عمرانی ، اداری و ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی ونیز موفقیتهای اداره کل وکسب عنوانهای برتر اداره که با همکاری مسئولین وکارشناسان درسه سال گذشته میسر گردیده نام برده وگفت : این اداره کل با تلاش مجموعه کارشناسی ومسئولین توانمند توانسته است از دستگاههای شاخص در سطح استانی وملی باشد ودرتوسعه وتثبیت اشتغال وتعاون موفق باشد واین مهم در سایه توانمندی کارشناسان وخدمت شایسته به جامعه هدف ومردم میسر محقق گردیده است.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال استان وجایگاه اداره کل در توسعه وتثبیت اشتغال بعنوان دستگاه مطالبه گر افزود : نقش مسئولین ،کارشناسان روابط کار،اشتغال و بازرسی کار در تثبیت اشتغال استان انکار ناپذیر است.

خلیلی تاکید نمود: باید با انگیزه وبا تاسی به منشور علوی کارشناسان وبازسان در جایگاه خود به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه نمایند و در جهت خدمت به جامعه کارگری واحقاق حقوق آنان ونیز توجه دقیق به رعایت اصول ایمنی در کارگاهها حافظ جان و سلامت وامنیت شغلی کارگران باشند.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد : در حکومت علوی بهترین و سالم ترین و دانشمند ترین و با تخصص ترین افراد بعنوان بازرس وقاضی انتخاب میشوند وشما در مقام بازرس وکارشناس باید قدرومنزلت خود را بدانید .

وی افزود : باید منشور علوی که همانا دفاع از مظلوم است را سرلوحه کار خود قرار دهید زیرا حمایت ورضایت مظلومین هدف انقلاب اسلامی وآرمانهای شهیدان است که امروز تکلیف همه ما نیز این است.

خلیلی در پایان بر دقت ،سرعت وتوجه به کیفیت کار کارشناسی در حوزه روابط کار واحقاق حق مظلوم در رسیدگی ها ورضایتمندی مراجعان از خدمات از سوی کارشناسان این حوزه و سایر حوزه های در اداره کل در سالجاری تاکید نمودند.

همچنین در این جلسه مباحث تخصصی نیز در خصوص روابط کار وبازرسی کار از سوی کارشناسان مطرح کردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار