مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی تجلی شور، نشاط و اعتماد به نفس در دانش آموزان هستند

اسلامشهر (پانا)-مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت :دانش آموزان با حضور در تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی در کنار داشتن روحیه شورو نشاط، اعتماد به نفس ،تعاون و همکاری و مهارتهای اجتماعی را نیزمی آموزند.

کد مطلب: ۸۲۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی تجلی شور، نشاط و اعتماد به نفس در دانش آموزان هستند

ابوالحسن قلیزاده در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران و تبریک سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی اظهار داشت : با تلاش و همت،روسای مناطق،مدیران و مربیان پرورشی واحدهای آموزشی در سطح مناطق بیست و یک گانه از 95مدرسه تمام تشکیلاتی و 1821گروه تشکیلاتی پیشتازان برخوردار هستیم که نسبت به سال گذشته رشد هفتاد درصدی داشتیم.

وی در ادامه افزود:در بازدید و ارزیابی که کارشناسان سازمان دانش آموزی اداره کل شهرستانها از مدارس تمام تشکیلاتی وگروه های پیشتازان در مناطق شهرستانهای استان تهران داشتند ، به این نتیجه رسیدیم که با زحمات مربیان دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان با شادابی و نشاط در آمادگی کامل و همراه با یادگیری اصول مهم مهارتی از جمله،کار با چوب و طناب،فریادهای شادی و...بسر میبرند و در این راستا از مدارس تمام تشکیلاتی نیز تجلیل بعمل آمد.

مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت :دانش آموزان با حضور در تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی در کنار داشتن روحیه شورو نشاط، اعتماد به نفس ،تعاون و همکاری و مهارتهای اجتماعی را نیزمیاموزند.

وی تاکید کرد:درنظر داریم،به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی و به منظور تجلیل اززحمات مدیران ومربیان تلاشگر واحدهای آموزشی در عرصه فعالیتهای سازمان دانش آموزی شهرستانهای استان تهران ، لوح سپاس با امضاءوزیر آموزش و پرورش به آنان تقدیم گردد.

قلیزاده تصریح نمود:با برگزاری دوره های تابستان 97 جهت دانش آموزان و اردوی ملی برای مربیان علاوه بر آموزش اصول مهارتی سعی در رشد ایجادمدارس تمام تشکیلاتی جهت شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی آینده خواهیم داشت.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار