جباروف: استقلال با آمدن شفر تیم متفاوتی شده و نشانی از تیمی که شش گل از العین خورد ندارد

تهران (پانا) –  هافبک ازبکستانی استقلال حضور وینفرد شفر را در تغییرات این تیم مفید ارزیابی کرد و امیدوار است تیمش بتواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جباروف: استقلال با آمدن شفر تیم متفاوتی شده و نشانی از تیمی که شش گل از العین خورد ندارد

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ استقلال تهران در لیگ قهرمانان 2017 به مرحله یک هشتم نهایی رسید و در حالی که بازی رفت مقابل العین را در تهران با برد یک بر صفر تمام کرده بود در بازی برگشت 6 بر یک به این تیم باخت تا از مسابقات حذف شود.

یک سال بعد، استقلال دوباره در همان مرحله است و اینبار باید با ذوب آهن دیگر تیم ایرانی روبرو شود. سرور جباروف که در این فصل برای استقلال به میدان رفته و یکی از ستاره‌های این تیم در لیگ قهرمانان بوده در واکنش به شکست سال گذشته استقلال مقابل العین گفت:

« سال گذشته تیم ما متفاوت بود و ما امسال تیم سال گذشته را تغییر دادیم. مربی جدید، بازیکن جدید و تیمی عالی. من فکر می کنم بتوانیم از این مرحله بالاتر برویم. »

جباروف که یکی از بازیکنان استقلال در فینال جام حذفی ایران مقابل خونه به خونه بود بر اهمیت تجربه وینفرد شفر سرمربی استقلال تاکید کرد و با بیان اینکه استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بدون شکست بوده است گفت:

« وینفرد شفر یک آلمانی است و سبک فوتبالش این را نشان می دهد. شفر یک مربی تاکتیکی است و ما در زمین تاکتیک‌های مختلفی را اجرا می کنیم. او ارتباط عاطفی خوبی با بازیکنان دارد و با هر بازیکن به صورت جداگانه حرف می زند و این موضوع به ما کمک می کند تا پیشرفت کنیم. اهمیت ارتباط خوب شفر با بازیکنان در نتایج استقلال کاملا مشخص است»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار