معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل:همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با دعوت از سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۹۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل:همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برگزار می‌شود

بهمن حسین‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری و سه نفر از معاونان مدیران کل در استانداری اردبیل اظهار داشت: حوزه سرمایه‌گذاری شاه کلید توسعه و پیشرفت است و باید با زبان صاحبان ثروت بتوانیم زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و برنامه‌ریزی همه جانبه امروزه شاهد افزایش شهرک‌های صنعتی هستیم، افزود: با ورود بخش خصوصی و راه‌اندازی پنجره واحد در استان شاهد تحول عظیمی خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه در کنار سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف، صنعت گردشگری نیز مهمترین ظرفیت برای استان است، تصریح کرد: با افزایش سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال و تحول اقتصادی در استان فراهم می‌شود و در این زمینه همه دستگاه‌هایی اجرایی باید تلاش کنند.

حسین‌زاده حمایت از سرمایه‌گذاران را زمینه‌ساز توسعه اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در استان دانست و گفت: امیدواریم با تلاش های مدیریت های جدید ۲۰ هزار شغل مورد تاکید استاندار اردبیل تا پایان امسال محقق شود و بتوانیم در راستای کاهش مشکلات در این حوزه گام‌های جدی و محکمی برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان و تسهیل در روند اخذ مجوز همایش بزرگ سرمایه‌گذاری با دعوت از سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود.

در این مراسم قادر تقی‌زاده به جای توحید عالی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری منصوب شد و طی احکام جداگانه ای معصومه موسوی به سمت معاون برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری و میرمسعود لطفی زارنجی و تورج پیراهنی به ترتیب به عنوان معاونان اداری و مالی مدیرکل اداری و مالی استانداری منصوب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار