آغاز تمرینات تیم ملی برای حضور در جام جهانی با تعداد بازیکن شگفت‌انگیز

تهران (پانا) -  تمرینات تیم ملی ایران در حالی برای حضور در جام جهانی آغاز شد که تعداد بازیکنان از کادر فنی کمتر بود.

کد مطلب: ۸۱۹۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تمرینات تیم ملی برای حضور در جام جهانی با تعداد بازیکن شگفت‌انگیز

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2018 به طور رسمی از امروز در حالی آغاز شد که بیشتر بازیکنان تیم ملی یا درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند و یا لژیونرهایی هستند که مسابقاتشان تمام نشده و فعلاً اجازه حضور در تمرین تیم ملی را ندارند.

در تمرین امروز که مانند همیشه در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، تنها چهار بازیکن حضور داشتند؛ علی کریمی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی و محمدرضا خانزاده تنها بازیکن‌هایی بودند که در روز نخست امکان حضور در تمرین تیم ملی را داشتند که البته علی کریمی هافبک سپاهان در میانه‌های تمرین به علت درد شدید از ناحیه کمر از جمع چهار نفره جدا شد تا ادامه تمرین با 3 نفر پیگیری شود.

روند برگزاری تمرینات تیم ملی به نظر می‌رسد تا هفته آینده همینطور باشد و تعداد بازیکن‌ها حتی به یازده نفر هم نخواهد رسید. علاوه بر اشکان دژاگه که به علت مصدومیت در مرکز پک تیم ملی مشغول تمرین اختصاصی است، در بین سایر لژیونرها کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی می‌توانند از این هفته به تمرین تیم ملی اضافه شوند اما اضافه شدن سایر بازیکن‌های لژیونر به غیر از سامان قدوس و علیرضا حقیقی به هفته آینده موکول خواهد شد. این دو بازیکن فعلاً درگیر لیگ برتر سوئد هستند و تا ششم خرداد ماه نمی‌توانند در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

هفته آینده همچنین پس از پایان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابتدا بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و سپس استقلالی‌ها و ذوب‌آهنی‌ها به جمع ملی‌پوش اضافه می‌شوند تا تیم ملی بدون سامان قدوس و علیرضا حقیقی تمریناتش ادامه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود جمعه 28 اردیبهشت در تهران دیداری دوستانه را با تیم ملی ازبکستان برگزار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار