باحضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

زنگ سپاس معلم در فریمان نواخته شد

مشهد (پانا)- همزمان با چهارمین روز هفته بزرگداشت مقام معلم ، زنگ سپاس معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان فریمان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سپاس معلم در فریمان نواخته شد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در مراسم نواخته شدن زنگ سپاس معلم در دبیرستان رهروان زینب فریمان شهید مطهری را یک الگو و معلم نمونه و ماندگار برای جامعه معلمین دانست و گفت : این شهید بزرگوار مرد ایمان وعمل، اسلام شناس و آگاه به مسائل زمانه بود .

وی در ادامه بااشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: تمام سال وروزهای آن متعلق به معلم است چرا که تعلیم وتربیت همیشگی ست و هیچ تعطیلی ندارد ، در واقع مقام معلم جایگاهی بلند ورفیع است زیرا در تمامی زمان ها ومکان ها بار آموختن وتعلیم را به دوش می کشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خروجی آموزش و پرورش با توجه به سرمایه گذاری عظیمی که در این بخش می کند نشات گرفته از حیات طیبه است که در آن دانش آموزان فعالیت های خود را بر اساس شاخص های تمام ساحتی می آموزند ودر این شاخص ها و ساحت ها هویت،اخلاق،شخصیت واعتقادات خود را به روز می کنند.

احمد برزخی فریمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریمان هم در این مراسم گفت: اگر می خواهیم جامعه ای متعالی و پیشرفته داشته باشیم قطعا باید نگاه ویژه به نقش مهم معلمان در این اجتماع داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار