مدیر آموزش و پرورش خرمشهر در سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم:

معلم عامل توسعه پایدار در جامعه است

خرمشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خرمشهر در سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: معلم عامل توسعه پایدار و همه جانبه در جامعه است و ما در استان خوزستان دارای بهترین نیروهای انسانی درآموزش و پرورش هستیم.

کد مطلب: ۸۱۹۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم عامل توسعه پایدار در جامعه است

ناصر علی فر در سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در خرمشهر با گرامیداشت یاد وخاطره معلم شهید مرتضی مطهری گفت: برای اولین بار در استان مراسم تجلیل از معلمان برگزیده استانی در خارجمرکزاستان برگزار می شود و امروز آموزش و پرورش خرمشهر میزبان معلمان نمونه استانی است

وی با اشاره به اینکه خرمشهر پایتخت مقاومت کشور است، گفت: ٣٣سال آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی در اهواز برگزار شد و برای اولین بار است که میزبانی این برنامه بزرگ به شهرستان خرمشهرسپرده شده است.

علی فر با اشاره به نقش بارز معلم در جامعه گفت: معلم قلب تپنده تعلیم و تربیت در جامعه است و باید تکریم و پاسداشت مقام معلم به فرهنگ جاری جامعه تبدیل شود.

وی استان خوزستان را دارای بهترین معلمان دانست و گفت: معلم عامل توسعه پایدار و همه جانبه در جامعه است و ما در استان خوزستان دارای بهترین نیروهای انسانی در آموزش و پرورش هستیم.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهدای مدافع حرم خرمشهر، از خانواده شهدای فرهنگی مدافع حرم شهید عسکری فر و شهید منیعات با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار