پدر یکی از قربانیان کهریزک خبرداد:

تایید غیرقانونی بودن بازداشتگاه کهریزک از سوی مدیر کل زندانهای تهران

خبرگزاری پانا:پدر یکی از قربانیان کهریزک گفت: مدیر کل سازمان زندانها در جلسه امروز دادگاه غیر قانونی بودن بازداشت کهریزک را تایید کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، کامرانی پس از اتمام هفتمین جلسه دادگاه کهریزک در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: شهود امروز به دادگاه احضار شده و نکات خوبی را مطرح کردند. تدبیر قاضی برای دعوت بدون اطلاع طرفین از این شهود بسیار خوب بود.

وی افزود: مدیر کل سازمان زندان های استان تهران نیز به عنوان مطلع در جلسه امروز حاضر شد که درباره قانونی بودن بازداشتگاه کهریزک مدعی شد این بازداشتگاه قانونی نبوده است. همچنین وی در خصوص اظهارنظر مرتضوی که اعلام کرده بود به دلیل پر بودن زندان اوین بازداشتی ها را به بازداشتگاه کهریزک منتقل کرده اند جواب ممتنع داد.

کامرانی خاطرنشان کرد: یکی از خبرگزاری ها در خصوص انتشار دفاعیات مرتضوی اقدامی غیر قانونی کرد که قاضی در این باره به مصاحبه حیدری فر در روزنامه ایران امروز به طرفین تذکر داد.

وی افزود: متهمان امروز از شهود سئوالاتی داشتند که شاهدان احضار شده جزو 47 نفری بودند که در بازداشتگاه کهریزک بازداشت شده بودند. با توجه به تعداد شهود و روند دادگاه در این خصوص شفاف سازی کامل صورت گرفته است.

کامرانی درباره احضار شهود روح الامینی نیز گفت: اگر دادگاه صلاح بداند آنها را احضار خواهد کرد.

روند رضایت ما از دادگاه کهریزک صعودی است
عبدالحسین روح الامینی گفت: روند رضایت ما از دادگاه کهریزک روندی صعودی بوده و هر جلسه راضی تر از جلسه قبل هستیم.

پدر یکی از قربانیان کهریزک در جمع خبرنگاران، گفت: قاضی تذکر جدی داده که وارد جزئیات دادگاه نشویم اما می توانم درباره احساس خود صحبت کنم. از روند دادگاه راضی هستم و این رضایت از جلسه بیشتر می شود. روند رضایت ما روندی صعودی می باشد و ما می توانیم در خصوص احساس خود از روند دادگاه صحبت کنیم.

وی افزود: باتلاق خاصیت بدی دارد هر کسی در آن گیر کند و بیشتر دست و پا بزند در آن فرو رفته و بوی متعفن آن بیشتر پخش می شود.

روح الامینی در خصوص شهادت 4 بازداشتی کهیزک گفت:بازداشتی ها امروز حرف های جدیدی برای ما نزدند ما 4 سال است که در جریان این پرونده هستیم و این سخنان در دادگاه نظامی نیز مطرح شده بود. 4 سال است ما با اشک و آه زندگی می کنیم و خواسته مان احقاق حق می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار