معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی: تعمیق فعالیت های قرآن،عترت و نماز در مدارس

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری گفت :اولویت اول ما تعمیق فعالیت های قرآن عترت و نماز در سال آینده و تغییر شکل برگزاری مسابقات دانش آموزی از مدل متمرکز استانی است.

کد مطلب: ۸۱۸۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:  تعمیق فعالیت های قرآن،عترت و نماز در مدارس

علیرضا مالک اشرفی در نشست خبری که در دبیرستان خلیج فارس آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد برگزار شد اظهار کرد :کاهش حجم گزارش نویس مربیان پرورشی در سال آینده از برنامه های ما است ، در کنار این برای کشاندن فعالیت های پرورشی به دل مدرسه و تعمیق فعالیت های تشکل های دانش آموزی برنامه ریزی شده است.

وی افزود :اولویت اول ما تعمیق فعالیت های قرآن عترت و نماز در سال آینده و تغییر شکل برگزاری مسابقات دانش آموزی از مدل متمرکز استانی است و امسال نیز در مسابقات قرآنی و پرورشی و فرهنگی دانش آموزی در عین رقابت، آموزش آن ها را هم در دستورکار داشتیم.

مالک اشرفی تقویت فعالیت مراکز مشاوره و ترویج شادی های مباح در مراکز فرهنگی و پرورشی از دیگر اولویت های این حوزه خواند و گفت :راه اندازی نخستین کلینیک مدیریت خشم در آموزش و پرورش کشور ، کسب رتبه برتر در زمینه فعالیت های مجلس دانش آموزی و کسب رتبه نخست در بین دفاتر خبرگزاری پانا در کشور از مهمترین توفیقات حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین خاطر نشان کرد : بیشترین کمک دانش آموزان و فرهنگیان کشور به زلزله زدگان کرمانشاه در استان خراسان رضوی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار