سومین همایش آموزش و توانبخشی اتیسم به همت آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد

کرج (پانا) - سومین همایش آموزش و توانبخشی اتیسم به همت آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز با حضور مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، اعضای هیئت مدیره و خیرین و فعالان این حوزه در جمع خانواده دارای کودکان مبتلا به اتیسم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۷۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سومین همایش آموزش و توانبخشی اتیسم به همت آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد

افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در این همایش اظهار داشت: در بخش کودکان معلول آسایشگاه کهریزک خدمات توانبخشی و آموزشی به صورت روزانه و شبانه روزی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه، ساختمان کودکان معلول، از اولین ساختمان های بهره برداری شده در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز می باشد که اهداف بزرگی دارد افزود: یکی از اهداف خدمت رسانی به کودکان معلول، حضور آنها در اجتماع و تحصیل در مراکز آموزشی می‌باشد.

برنامه هایی نظیر اجرای سرود، برنامه های اجرا شده توسط بیماران مبتلا به اتیسم، رها کردن بادکنک های آرزو در آسمان، پخش کلیپ، آموزش نحوه برخورد با کودکان اتیسم و تقدیر از فعالان و خیرین و بازدید از ساختمان نیلوفر از مهم ترین بخش های این مراسم بود.

اتیسم یا درخودماندگی نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. علائم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می‌کند و علّت اصلی آن ناشناخته‌است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار