مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

اعتقاد به مدیریت توأم با احترام و روابط انسانی دارم

گرگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در شهرستان کردکوی گفت:اعتقاد به مدیریت توأم با احترام و روابط انسانی دارم.

کد مطلب: ۸۱۶۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اعتقاد به مدیریت توأم با احترام و روابط انسانی دارم

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کردکوی با حضور احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه که همزمان با افتتاح سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی آموزش و پرورش کردکوی برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات همکاران اداری و آموزشی این شهرستان گفت: بنده به سهم خود از تلاش های صورت پدیرفته در آموزش و پرورش این شهرستان تشکر می کنم و از افتتاح این سالن نیز بسیار خرسندم و اعتقاد دارم که انجام بعضی امور نه تنها هزینه نیست بلکه یک ضرورت است.

گوهری راد همکاران اداری را یک سرمایه برای شهرستان ها دانست و گفت: وظیفه داریم که سرمایه ها را حفظ و برای آنها انگیزه سازی نماییم زیرا این همکاران منتخبین و عصاره ارزشمندی از ظرفیت های آموزش و پرورش شهرستان ها هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در ادامه گفت: در مباحث مدیریتی اعتقاد به مدیریت توام با روابط انسانی و عاطفی دارم و برای این نوع از مدیریت باید ارتباطات مدیر با کارکنان توأم با احترام و تعامل باشد.

گوهری راد افزود:اخلاق مداری و توسعه و ترویج اخلاق، تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، شفاف سازی و محرم دانستن همکاران باید در کلیه سطوح آموزش و پرورش دنبال شود.

وی با اشاره به شعار محوری سال، حمایت از کالای ایرانی و محصولات داخلی را یکی از عوامل توسعه کشور دانست و افزود: وظیفه آموزش و پرورش در این زمینه فرهنگ سازی است و باید در آموزش و پرورش نیز خرید کالای ایرانی در همه سطوح ارجحیت داشته باشد.

گوهری راد با اشاره به اقتصاد آموزش و پرورش، عبور از تنگناهای مالی را مستلزم ایجاد درآمدهای پایدار دانست و گفت که این کار نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی است و از همکاران خواست تا در این زمینه راهکارهای عملیاتی و تجارب خود را ارائه نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، پوشش تحصیلی شهرستان کردکوی را مطلوب و بالاتر از میانگین استان توصیف کرد و گفت: برای ارتقای پوشش تحصیلی به ویژه در دوره متوسطه باید همت و تلاش بیشتری به خرج دهیم. وی ادامه داد: برای اعتلای آموزش و پرورش از هر ظرفیتی که دارید استفاده کنید و با کلیه کسانی که دل در گروی ارتقای جایگاه آموزش و پرورش دارند تعامل سازنده داشته باشید.

امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش کردکوی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های شهرستان کردکوی گفت: موفقیت های حاصله در این شهرستان مرهون همدلی و همراهی تیم کاری خوبی است که در کنار مجموعه همکاران فرهنگی زحمت کش در حال خدمت به آینده سازان این شهرستان هستند.

شهریاری با اشاره به افق پیش روی آموزش و پرورش کردکوی، گفت: با حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان در آینده ای نزدیک شاهد چندین پروژه ارزنده در شهرستان کردکوی خواهیم بود. در ادامه جلسه نیز کارکنان اداری آموزش و پرورش کردکوی به بیان نظرات خود پرداختند.

گوهری راد در ادامه حضور خود در شهرستان کردکوی به دیدار، امام جمعه این شهرستان رفت. حجت الاسلام و المسلمین شاعری امام جمعه این شهرستان در این دیدار گفت: بنده حامی دولت و همه مسئولینی هستم که هدف شان خدمت به مردم است و در این شهرستان رویکردم تعامل و همکاری با مدیران است و اعتقاد دارم که حاصل این تعامل انتفاع شهرستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این دیدار از امام جمعه شهرستان خواست کههمچون گذشته پشتیبان و حامی آموزش و پرورش در اجرای سیاست ها باشد.

گوهری راد همچنین در دیدار با فرماندار کردکوی اظهار کرد: امروزه تعامل بین دستگاهی یک ضرورت است و ما وجود فرمانداران در رأس شورای آموزش و پرورش را یک فرصت ارزنده می دانیم. وی افزود: برای کیفیت بخشی به برنامه های آموزش و پرورش نیازمند همراهی همه دستگاهها هستیم.

جمالی فرماندار کردکوی نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش از اهمیت فراوانی برخوردار است و در حوزه اجتماعی و فرهنگی همه راهکارها در نهایت به آموزش و پرورش ختم می شود و این دستگاه نقطه کلیدی است. جمالی خواستار زمینه سازی برای حضور بیشتر خانواده ها در مدارس شد و گفت: اگر خانواده ها در کنار اولیای مدرسه قرار گیرند ثمره آن در نهایت به دانش آموز و جامعه بر می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار