مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران مطرح کرد: تشکیل کمیته مشترک صدا و سیما و آموزش و پرورش استان

ساری (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران مطرح کرد: صدا و سیما و آموزش و پرورش مازندران کمیته‌ای مشترک برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی بخصوص تحقق شعار سال و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل دهند.

کد مطلب: ۸۱۶۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران مطرح کرد: تشکیل کمیته مشترک صدا و سیما و آموزش و پرورش استان

علی‌صادق مقدسی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران که بعدازظهر امروز با حضور رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه تمایل صدا و سیمای مازندران بر این است که ارتباط با آموزش و پرورش محدود به اجرای آیین‌های خاص نباشد، اظهار کرد: بنا داریم در این نهاد زیر نظر شورای عالی آموزش و پرورش استان که ضمانت‌های اجرایی و قانونی مناسبی در اختیار دارد، برنامه‌های جدیدی با همکاری آموزش و‌ پرورش به اجرا درآوریم و در صورت ضرورت، می‌توان اعضای جدیدی از نهادهای مؤثر دیگر نیز وارد این شورا کرد.

او با بیان اینکه توقع یاری‌رسانی اولیا به مدرسه باید تبدیل به نگاه کلان شود، افزود: مشارکت اولیا نباید محدود به مشارکت مالی باشد و ابتدا لازم است مشارکت اولیا در سایر امور مرتبط با مدرسه را فراهم کرد چراکه اولیای امروزی تحصیل‌کرده و بعضا آگاه به شکل تدریس و تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران ضمن اعلام آمادگی نسبت به ایجاد مفاهمه با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و حضور او به عنوان نقطه عطفی در روابط و گفتگوها، تصریح کرد: صدا و سیما و آموزش و پرورش مازندران کمیته‌ای مشترک برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی بخصوص تحقق شعار سال و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شود.

او افزود: فجر ۹۷، به عنوان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و نشست‌های فرهنگی می‌طلبد تا خاستگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی و فرهنگی آن با حضور نخبگان و صاحب‌نظران تبیین شود و از صدا و سیما پخش شود.

مقدسی نسبت به ساخت برنامه‌ای با عنوان «مدرسه نمونه» برای ارائه شاخص‌ها و پیشنهادهای الگوسازی یک‌مدرسه نمونه نیز اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار