مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در جشنواره سفیران سلامت:

آموزش و پرورش خوزستان در حوزه سلامت در کشور پیشرو است

اهواز (پانا) - مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان طی سالهای گذشته نشان داده است که در حوزه بهداشت آموزش و پرورشی پیشرو در کشور محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۱۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خوزستان در حوزه سلامت در کشور پیشرو است

محمد صادق کریمی کیا در دومین جشنواره سفیران سلامت در سالن طلائیه اهواز گفت: دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت می توانند نقش موثری در انتقال آموزش های پیشگیرانه به سایر دانش آموزان، خانواده و جامعه داشته باشند.

وی آموزش و پرورش خوزستان را از منظر تربیت سفیران سلامت دانش آموزی موفق دانست و اضافه کرد: با کمک این دانش آموزان می توانیم فرهنگ پیشگیری از رفتارهایی که سلامت فرد و جامعه را تهدید می کنند ،نهادینه کنیم

کریمی کیا با اشاره به اینکه آمارهای حوزه سلامت در کشور نشان دهنده وجود رفتارهای پرخطر در جامعه است، تاکید کرد: اگر دانش آموزان به عنوان یک سفیر سلامت به انجام وظیفه آگاهی بخشی سلامت در مدرسه و جامعه بپردازند تا حد زیادی از رفتارهای پرخطر در جامعه کاسته می شود.

وی شعار هفته سلامت را در سال 97 « پوشش همگانی سلامت ،برای همه در همه جا» عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حوزه سلامت در کشور با استانداردها و شاخص های جهانی فاصله زیادی دارد از این رو باید با همکاری های بین بخشی این وضعیت را ارتقا دهیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان برگزاری چنین جشنواره هایی را برای بهبود شاخص های سلامت بسیار مفید دانست و گفت: آموزش هایی که از این طریق ارائه می شود از نظر اجتماعی تاثیر زیادی در بین خانواده ها و شهروندان دارد و سبب فرهنگ سازی برای دوری از اعمالی می شود که سلامت فرد را تهدید می کند.

گفتنی است در این برنامه از برگزیدگان حوزه سلامت در آموزش و پرورش خوزستان با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار