دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با فرماندهان ارتش و سپاه خراسان رضوی

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در دیدار با فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش و همچنین فرمانده سپاه امام رضا(ع) از فعالیت های این دو نهاد نظامی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۱۵۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با فرماندهان ارتش و سپاه خراسان رضوی

قاسمعلی خدابنده در دیدار با امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، بااشاره به دستاوردها و پیشرفت های نظامی کشورمان در بخش های مختلف اظهار داشت : دستاوردهای فرزندان انقلاب اسلامی ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات همه مردم و دولتمردان است.

وی بااشاره به تعامل بسیارخوب آموزش و پرورش و ارتش در استان خراسان رضوی افزود : خوشحالیم که در این زمینه با همکاری دو حوزه گام های بسیارخوبی در راستای توسعه برنامه های مشترک برداشته شده است.

امیر آذریان فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش هم با تقدیر از برنامه ریزی ها و اقدامات آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور گفت : قطعا اگر به دنبال توسعه کشور و نظام در سال های آینده هستیم همه ما باید توجهمان به آموزش و پرورش بیش از همیشه باشد.

وی اظهار امیدواری کرد در سال 97 زمینه همکاری های مشترک این دوحوزه گسترش یابد.

دیدار با سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار از دیگر برنامه های امروز مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بود.

دکتر خدابنده در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به تمامی زیرمجموعه سپاه پاسداران ، از همکاری مطلوب سپاه امام رضا(ع) با آموزش و پرورش در برنامه های مختلف قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه در چندسال اخیر زمینه همکاری های مشترک این دو بخش به شکل بسیارخوبی فراهم شده و آموزش و پرورش به عنوان یک مجموعه همراه بسیج و سپاه قطعا از توسعه همکاری های مشترک استقبال خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار