مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان :

انتخابات مجلس دانش‌آموزی امیدبخش نسل آینده است

اصفهان(پانا)_ انتخابات مجلس دانش‌آموزی بر مبنای رفاقت، دوستی و صداقت برگزار می شود و هدف آن آماده سازی نسل آینده برای حضور در اجتماع است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش‌آموزی امیدبخش نسل آینده است

عباس زهیری در نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی، اولین مجمع عمومی شورای دانش آموزی استان و اختتامیه طرح کرسی های آزاد اندیشی که در کانون فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد گفت: انتخابات مجلس دانش آموزی هر دو سال یک بار در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه به ترتیب در مرحله آموزشگاه، شهرستان و منطقه برگزار می شود، سپس نفرات منتخب به مرحله استانی راه پیدا می کنند، دانش آموزان راه یافته به این مرحله در یک رقابت سالم نسبت به معرفی خود و بیان اهداف و دیدگاهایشان در خصوص پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی می پردازند.

رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان شرکت در انتخابات را یک مهارت دانست و گفت :دانش‌آموزان با قرار گرفتن در مسند تصمیم گیری و ارتقای شعور ومهارت های اجتماعی، بر زندگی اجتماعی خود و دیگران تاثیر می‌گذارند.

وی هدف از برگزاری این انتخابات را اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و زمینه سازی برای تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی اجتماعی برای کسب فضایل اخلاقی و هویت بخشی به دانش آموزان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار