نخستین گردهمایی مسئولین مناطق و نواحی سازمان دانش آموزی خوزستان در سال جدید برگزار شد

اهواز (پانا) - نخستین گردهمایی مسئولین مناطق و نواحی سازمان دانش آموزی با هدف بررسی و ارایه گزراش عملکرد سال آموزشی 97-96 و چشم انداز برنامه ها ی سال آینده در اهواز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین گردهمایی مسئولین مناطق و نواحی سازمان دانش آموزی خوزستان در سال جدید برگزار شد

علیرضا مسرور رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان در گردهمایی روسای این سازمان که در سالن تدبیراداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان سازمان دانش آموزی باید هر چه سریعتر خود را با قوانین و مقررات سازمان دانش آموزی منطبق کنند.

وی افزود: برخی روسای سازمان دانش آموزی شهرستان ها باید اطلاعات خود را نسبت به گذشته بروز رسانی کنند.اگر ما بتوانیم انظباط کاری و ظاهری داشته باشیم، این نوید را می دهد که بتوان در همه ابعاد زندگی مقید و مقرراتی باشیم.

رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان بیان کرد: علیرغم محدویت منابع مالی ما فعالیت های سازمان را بر اساس جدول زمان بندی اجرایی کرده ایم و امیدواریم برخی سازمان ها از جمله استانداری در این زمینه با ما همکاری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: برای موفقیت در عرصه فعالیت های سازمان دانش آموزی به مربیان و نیروهای علاقه مند نیازمندیم و باید افراد مستعد را جذب کنیم.اساس اقدامات ما فعالیت های فوق برنامه است.
رییس سازمان دانش آموزی خوزستان همچنین عنوان کرد: مهمترین هدف سازمان دانش آموزی کشور افزایش سرمایه اجتماعی و تربیت نسل پویا و مسئولیت پذیر است.آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان می تواند نسل آماده پذیرش مسئولیت های بزرگ را فراهم کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: فعالیت سمن ها، انجمن ها در دنیا برای برداشتن بخشی از مسئولیت های دولت است.اما در ایران این بخش کمرنگ است.بنابراین ما در سازمان دانش آموزی می توانیم با توجه به داشتن حجم زیادی از فرزندان کشور بهترین نقش را ایفا کنیم.

مسرور در ادامه این نشست بااشاره به سرمایه های اجتماعی کشور گفت: سرمایه اجتماعی یک جامعه به تعداد افرادی بستگی دارد که مردم آن مهارت های زندگی صحیح ، قوانین و مقررات را به بهترین شکل اجرا کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت : در پرتال سازمان دانش آموزی خوزستان ۷۰ هزار نفر عضو ثبت شده است وامید واریم بتوانیم ازاین توانمندی که با همکاری مربیان شکل گرفته بهترین استفاده را ببریم .وی در ادامه افزود : مهم ترین فعالیت ما در سال جدید برگزاری موفق اردوهای استانی و ملی است.بنابراین مربیان علاوه بر خود دانش آموزان را نیز آماده کنند.

در ادامه این نشست خوش اخلاق معاون سازمان با اشاره به عملکرد سازمان دانش آموزی و بهبود شاخضهادر سال گذشته به ارایه گزارش مصور و مستند ات آماری به جایگاه و رتبه مناطق و نواحی با توجه به شاخصهای تعریف شده در بخشهای مختلف سازمان پرداخت.و ابراز امیدواری کرد در سال آینده با توجه به توانمندی ها و اراده ایجاد تحول در مسئولین بتوانیم کارنامه موفق تری ارایه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار