جذب معلمان حق‌التدریس بر اساس کسری ساعت و ایجاد اشتغال است

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: «به محض دریافت مجوز با توجه به وجود کسری ساعت و همچنین ایجاد اشتغال جذب معلمان حق‌التدریسی پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمت انجام می شود.»

کد مطلب: ۸۱۲۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جذب معلمان حق‌التدریس بر اساس کسری ساعت و ایجاد اشتغال است

عسکری نیکزاد با اشاره به جذب معلمان حق‌التدریس پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمت اظهار کرد: با وجود بیش از 3 هزار نیروی پیش دبستانی فعال، جذب نیروها طبق سهمیه ای که وزارتخانه به ما داده و بر اساس شاخص ها و رتبه بندی ها انجام می شود.

او افزود: طی دوسال گذشته بیش از 500 نفر نیروهای حق التدریس پیش دبستانی سال قبل از 90 را جذب کردیم و امسال هم به محض دادن مجوز با توجه به وجود کسری ساعت و همچنین ایجاد اشتغال این کار انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در خصوص تغییرات مدیریتی در بدنه آموزش و پرورش گفت: چون ما در بدنه دولت هستیم و تیمی که اکنون در حال انجام کار است با کمک همه بسته شد و همه همکاران با هم همراه هستند تغییرات جدی نداریم مگر در موارد خاص و شرایط ویژه برای رفع مشکلات و ارتباط نزدیک‌تر که جزیی است.

نیکزاد آموزش و پرورش را به صورت اداره مشارکتی با همه سازمانها و نهادها دانست و تصریح کرد: با کمک و همکاری همه افراد درون سازمانی و برون سازمانی به ویژه نهادها و اشخاص برون سازمانی به رشد می رسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران یادآور شد: اگر آموزش و پرورش مهم ترین اولویت برای همه ارکان جامعه باشد آن کشور به شکوفایی و پیشرفت می رسد؛ در غیر این صورت چنین نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار