دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در آئین تجلیل از فعالان عرصه کمک رسانی:

حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر البرز در ایام تعطیلات نوروز

کرج (پانا) - دبیر کل جمعیت هلال‌احمر در رابطه با اشاره به تردد ۳۰ میلیون خودرو در جاده چالوس، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی نیروهای هلال‌احمر حضور چشم‌گیر داشتند و به کاهش آسیب‌ها کمک بسیاری کردند.

کد مطلب: ۸۱۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر البرز در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، محمود محمدی‌نسب امروز در آیین تجلیل از فعالان کمک‌رسانی عرصه هلال‌احمر استان البرز که در سالن اجتماعات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: استان البرز از زیبایی‌های خاص خود برخوردار است و جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد اما نیازمند توجه بیشتری است.

وی افزود: البرز در سایه شهر تهران مظلوم واقع‌شده و‌ امکانات این استان توسط تهران به کار گرفته‌شده است.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر بابیان اینکه قول مساعدت داده‌ام و پای قولم می‌مانم، بیان کرد: امیدوار هستیم دولت نیز توجه ویژه‌ای به این جمعیت داشته باشد.

محمدی‌نسب با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط هلال‌احمر استان البرز در کرمانشاه تصریح کرد: با بررسی اقدامات تصور می‌کردم از تجهیزات و امکانات بیشتری در این استان برخوردار هستیم.

وی با اشاره به فعالیت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر متذکر شد: این نیروها صادق‌ترین، صالح‌ترین و بهترین نیروهای کشور هستند که بدون چشم‌داشت توان خود را برای ارائه خدمات به مردم کشور گذاشته‌اند.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نیروهای داوطلب هلال‌احمر آموزش‌های مختلفی می‌بیند و باعث افتخار است که پشتیبانی از مردم در کشور ایران اسلامی موجب می‌شود در شرایط مختلف باسیل داوطلبان به جمعیت هلال‌احمر همراه شویم.

محمدی‌نسب یادآور شد: در مسئله زلزله کرمانشاه، میزان حمایت مردم بدون در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی جامعه بسیار چشم‌گیر بود.

وی اظهار کرد: در سال ۹۶ با تعدد حوادث و با گستره وسیع جغرافیایی وقوع زلزله مواجه بودیم که باعث افزایش میزان فعالیت نیروهای هلال‌احمر شد.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر بابیان اینکه در جمعیت هلال‌احمر دلگرم به حضور نیروهای داوطلب هستیم، بیان کرد: اگر داوطلبان جوان هلال‌احمر نباشند نمی‌توانیم کارها را آن‌طور که باید پیش ببریم.

محمدی‌نسب تأکید کرد: نیروهای کوه‌نوردی هلال‌احمر استان البرز در عملیاتی که مربوط به سقوط هواپیما بود خوش درخشیدند.

وی در رابطه با اشاره به تردد ۳۰ میلیون خودرو در جاده چالوس، یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی هم نیروهای هلال‌احمر حضور چشم‌گیر داشتند و به کاهش آسیب‌ها کمک بسیاری کردند.

دبیر کل جمعیت هلال‌احمر متذکر شد: جمعیت هلال‌احمر در ایجاد صلح و دوستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز نقش چشم‌گیری داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار