دیدار شهردار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری

شهردار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار شهردار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه ابراهیم معتمدی قائم‌مقام، سیدامیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک و دیگر معاونین و مدیران شهرداری با حضور در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار قم در این دیدار با اشاره به مشکلات و مسائل پیش‌روی فعالیت‌های مدیریت شهری، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال 96 و برنامه‌های شهرداری در سال 97 ارائه کرد.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه در حوزه پسماند روزانه 700 تن زباله جمع‌آوری می‌شود، گفت: روزانه 700 کیلوگرم زباله تفکیک می‌شده که امروز به بیش از 70 تن رسیده است.
وی به پیشبرد سال دوم برنامه قم 1400 اشاره کرد و افزود: در حوزه کنترل پروژه، کنترل درآمد و ارزیابی عملکرد اقدامات خوبی انجام دادیم و به سمتی می‌رویم که شهرداری هوشمند داشته باشیم.
شهردار قم اتمام پروژه‌های نیمه تمام سال 96 را در اولویت شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌های بزرگ ما در سال 96 به دلایل مختلف به سرانجام نرسید و تلاش داریم در همین ماه‌های ابتدایی سال آن را تکمیل کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.
امام جمعه قم هم با تاکید بر ویژگی‌های خاص شهر قم، اظهار کرد: بعد از این مدت قطعا مدیران شهر نقاط ضعف و قوت شهر را شناخته‌اند؛ خدمت به زائرین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امسال هم طبق گزارشات مدت اقامت در قم مثل گذشته کم بوده و بخشی از این مساله به کمبود زیرساخت‌ها در شهر قم برمی‌گردد.
ایشان با اشاره به پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار امیدواری کرد که بستر ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری و هتل‌سازی در این پروژه ایجاد شود و گفت: انتظار این است که قم نمونه یک شهر اسلامی شود و معنای نمونه شهر اسلامی این نیست که نشاط، شادابی و سرسبزی در آن نباشد؛ تناقضی بین ساخت پارک و بسترهای گردشگری با شهر اسلامی وجود ندارد بلکه باید بین پارک با پارک‌های دیگر شهرها تفاوت‌هایی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار