سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس منصوب شد

شیراز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: رسالت نظام تعلیم و تربیت، به ویژه در مدارس استثنایی، شناسایی و کشف استعداد های دانش آموزان و معرفی افرادی توانمند به جامعه است.

کد مطلب: ۸۱۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی فارس منصوب شد


عبدالرسول احمدی در آیین تکریم رئیس سابق آموزش و پرورش استثنایی فارس و معارفه سرپرست این اداره، گفت: انسان در هر جایی که عاشقانه و از روی علاقه کار و فعالیت کند موفق است و معلمی از جمله کارهایی است که جز با عشق ممکن نیست .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: فعالیت در مدارس استثنایی و تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز از جمله کارهایی است که نیازمند عشق و علاقه زیاد است ، چرا که کار در این حوزه بسیار دشوار است و در عین حال از اجر و پاداش بیشتری نیز در نزد خداوند برخوردار است .

احمدی با بیان اینکه" مسئولیت بار امانت و وسیله آزمون و امتحان الهی است " گفت: بسیاری از موفقیت های مدیران، حاصل تعامل سازنده آنها با سایر کارکنان است که این تعامل و هم اندیشی در آموزش و پرورش استثنایی قابل مشاهده است .

وی با تاکید بر اهمیت کار تربیتی در مدارس استثنایی، گفت: در انسان دنیایی از استعداد و توانمندی است و هدف از ارسال پیامبران نیز تکامل انسان و به فعالیت رساندن این توانمندی ها است و رسالت نظام تعلیم و تربیت، بویژه در مدارس استثنایی نیز این است تا رسالت پیامبران را دنبال کرده و استعداد های دانش آموزان را با وجود ضعف جسمی شناساییو پرورش داده و افرادی توانمند را به جامعه معرفی کند .

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات رستم اکبری زاده ،رییس سابق آموزش و پرورش استثنایی فارس، احمد رحیمی نژاد به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد .

رحیمی نژاد پیش از این به عنوان معاون مالی آموزش و پرورش استنثایی فارس مشغول به خدمت بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار