۲۰فروردین پایان مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم

کرج (پانا) - ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش حفظ و قرائت و آواها و نغمات دینی و قرآنی در سراسر استان البرز آغاز شده و امروز ۲۰ فروردین آخرین مهلت ثبت نام می باشد.

کد مطلب: ۸۱۱۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
۲۰فروردین پایان مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش حفظ و قرائت و آواها و نغمات دینی و قرآنی در سراسر استان البرز آغاز شده و امروز ۲۰ فروردین آخرین مهلت ثبت نام می باشد.
احمد اشرفی اظهار کرد: براساس ابلاغ دستورالعمل اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش حفظ و قرائت و آواها و نغمات دینی و قرآنی ویژه بزرگسالان به صورت مجزا برای خواهران و برادران آغاز شده و امروز ۲۰ فرودین آخرین مهلت ثبت نام می باشد.
وی در ادامه افزود: علاقمندان برای شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و رقابت در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احا‌دیث قرآن و تفسیر قرآن کریم از ۱۰ بهمن ماه لغایت ۲۰ فروردین ماه می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر استان مراجعه و یا به آدرس اینترنتی WWW.QuranIran.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار