معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:تعامل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی ضامن اجرای برنامه های تربیت بدنی است

سنندج(پانا)-در نشست مشترک معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بر تعامل مستمر و دو جانبه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی تاکید شد.

کد مطلب: ۸۱۱۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:تعامل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی ضامن اجرای برنامه های تربیت بدنی است

نشست هماهنگی و بررسی طرح ها و برنامه های مشترک آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت با حضور معاونین تربیت بدنی و سلامت و امور بهداشتی و کارشناسان این دو حوزه برگزار شد .

در این نشست افشین خوشگوار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با تشکر از تعامل بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی با آموزش و پرورش برنامه های مشترک این دو بخش را بسیار موثر در ایجاد سلامت جامعه و نیز آموزش سلامت فردی و اجتماعی دانش آموزان دانست و گفت: در چند سال اخیر طرح ها و برنامه های خوبی با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش اجرا شد که طرح سلامت دهان و دندان، مدارس مروج سلامت و سفیران سلامت ، مکمل یاری و پدیکلوزیس از جمله این طرح هاست که در مدارس استان کردستان فراتر از اهداف تعین شده عملیاتی شده است.

وی افزود: تعامل دو دستگاه و نگاه کارشناسانه هر دو بخش موجب شده ضعف ها و کمبود ها به حداقل برسد و طی چنین جلساتی نیز نکات ضعف و قوت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیدارپور معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز تعامل و ارتباط دو سویه اموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی را در حد مطلوب توصیف کرد و افزود: هرچه قدر تعامل این دو بخش بیشتر باشد به سلامت آینده جامعه بیشتر کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری که در جهت اجرای برخی طرح ها وجود دارد گفت: با این حال سعی و تلاش ما در مسیر رفع مشکلات و فراهم کردن شرایط مناسب اجرای طرح ها در مدارس بوده است و با توجه به همراهی مجموعه آموزش و پرورش مشکلات به حداقل ممکن رسیده است.

در این جلسه نحوه ادامه اجرای طرح های بهداشت دهان و دندان مدارس مروج سلامت، سفیران سلامت و همچنین برگزاری برنامه های هفته سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار