امام جمعه فردوس:

دولت برای حمایت از کالای ایرانی کالاهای خارجی را تحریم کند

فردوس (پانا) ـ امام جمعه فردوس گفت : دولت برای حمایت از کالای ایرانی ، کالاهای خارجی را با توجه به دغدغه رهبری به طور کامل تحریم کند.

کد مطلب: ۸۱۱۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت برای حمایت از کالای ایرانی کالاهای خارجی را تحریم کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا بابایی امام جمعه فردوس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم گفت: شیعیان زندگی موسی بن جعف راباید یاد بگیرند و اخلاق مداری سبک زندگی سیاستمداری ودفاع شیعیان را در زندگی خود پیاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه با اشاره به قطع رابطه آمریکا با ایران گفت: ثطع رابطه آمریکا با ایران تنها کار خیری بود که آمریکا در حق ایران انجام داد چرا رابطه ایران با آمریکا به گفته امام مانند رابطه گرگ ومیش است.

وی با اشاره به سوره آل عمران نیز گفت:در این سوره خداوند به شیعیان دستور داده است که دشمنان را به خود نزدیک نکنند چرا که این بی عقلی محض است که به دشمن اعتماد نموده و رابطه برقرار کنیم.

امام جمعه فردوس گفت: دشمنان ما کسانی هستند که در کاخ سفید به مناسبت سال نو سفره هفت سین می اندازند و پیام تبریک برای مردم ایران میفرستند اما در خفا از امنیت و پیشرفت ایران کینه ای و ناراحت هستند .

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه با اشاره فیلتر تلگرام نیز گفت: همه اطلاعات نظامی و غیر نظامی ما از طریق سرور های تلگرام به دشمنان ما در آمریکا داده می شود به همین خاطر دولت تصمیم به فیلتراین شبکه مجازی گرفته و نارواست تا عده ای مانند وسواس خناس با فیلتر تلگرام مخالفت کنند .

وی در ادامه از مردم خواست تا برای انقلابی شدن فرزندان خود و آشنایی آنها با احکام و دین اسلام فرزندان خود را به حلقه های صالحین بفرستند.

امام جمعه فردوس سعودی ها را ذلیل دانست وگفت: ذلت سعودی ها به جایی رسید ه است که درخواست ترامپ را برای نگه داشتن سربازان آمریکایی در سوریه به بها دادن مخارج قبول کرده اند واز ترامپ خواسته اند تا نیروهایش را از سوریه بیرون نبرد.

بابایی خطاب به مردم و دولت نیز در حمایت از اجناس داخل گفت: ریس جمهور آمریکا برای اینکه حمایت کند از کالای داخلی کشورخود تمام کالاهای خارجی را تحریم و دوهزار شغل ایجاد کرده است آیا وقت آن نرسیده که در داخل کشور ما نیز با توجه به دغدغه رهبری کالا های خارجی به طور کامل تحریم شوند.

وی در پایان ضمن تشکر از بانوان فعال فردوسی برای فروش تولیدات خود در پارک بانوان از دیگر بانوان خواست تا وسایل مورد نیاز خود را از این بازار تامین کنند تا اجناس داخلی و تولید کنندگان شهرستان حمایت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار