استاندار بوشهر: شهدای مبارزه با مواد مخدر برای حفظ سلامتی جامعه ایثار کرده‌اند

بوشهر ( پانا ) - استاندار بوشهر با بیان اینکه شهدای مبارزه با مواد مخدر برای جلوگیری از ورود مواد افیونی جان خود را تقدیم کرده‌‌اند گفت: این شهدا برای حفظ سلامتی جامعه ایثار کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۱۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار بوشهر: شهدای مبارزه با مواد مخدر برای حفظ سلامتی جامعه ایثار کرده‌اند

عبدالکریم گراوند در دیدار با خانواده شهید احمدکره‌‌بندی از شهدای مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایثارگری شهدا سبب برقراری امنیت و آرامش ایران اسلامی شده است اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون نثارخون پاک شهدای والامقام است چراکه شهدا با فداکاری، نظام اسلامی را در مقابل ترفندها و توطئه‌‌های دشمنان بیمه و مصون و زمینه توسعه و پیشرفت جامعه در امنیت کامل را فراهم کرده‌‌اند.

وی، سرکشی از خانواده شهدا و پیگیری مسائل و خواسته‌های آنان را از وظایف مهم مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و تاکید کرد: یاد و خاطره شهیدان باید همواره در جامعه زنده نگه داشته شود و حضور در جمع خانواده معظم شهدا سبب تقویت روحیه مسئولان می‌شود.

وی، با تاکید بر حراست و حفاظت از دستاوردهای شهدای والامقام گفت: شهدای مبارزه با مواد مخدر از جمله شهیدان احمد و محمد کره‌بندی جان شیرین خود را برای حفظ سلامتی هموطنان تقدیم کرده‌اند و باید از دستاوردهای این رزمندگان عرصه مبارزه با سوداگران مرگ حراست و حفاظت شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار