البرز میزبان مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: میزبانی مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال از سوی کنفدراسیون قایقرانی آسیا به استان البرز واگذار شد.

کد مطلب: ۸۱۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
البرز میزبان مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: میزبانی مسابقات قایقرانی اسلالوم جوانان و زیر 23 سال از سوی کنفدراسیون قایقرانی آسیا به استان البرز واگذار شد.

وی افزود: پس از عملکرد موفق و میزبانی شایسته استان البرز از مسابقات قایقرانی اسلالوم و رفتینگ قهرمانی کشور، با پیشنهاد فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، میزبانی مسابقات اسلالوم جوانان و زیر 23 سال آسیا از سوی فدراسیون قایقرانی آسیا به استان البرز واگذار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: این رقابتها در بهار سال جاری با حضور تمام تیم های قدرتمند قاره آسیا در رودخانه زیبای کرج (جاده چالوس) برگزار خواهد شد.

غفرانی اضافه کرد: علیرغم تمامی کمبود زیر ساختی، خوشبختانه استان البرز از لحاظ مواهب طبیعی، استانی غنی است که رودخانه زیبای کرج از جمله این مواهب خدادادی می باشد و ما باید با استفاده صحیح از این منابع در جهت رشد و اعتلای ورزش استان نهایت بهره را ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: سال 97 نیز با ادامه روند رو به رشد سال گذشته و تقویت این مهم، شاهد برگزاری رویدادهای مهم تر و در نتیجه توسعه بیشتر ورزش استان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار