مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد: افزایش 98 درصدی میهمانان نوروز97 در کردستان

سنندج(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی تا پایان روز سیزدهم فروردین 97، آمار پذیرش در این استان را بیش از 150 هزار نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۱۰۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد: افزایش 98 درصدی میهمانان  نوروز97 در کردستان

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در پایان فعالیت ستاد اسکان میهمانان فرهنگی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تا روز سیزدهم فروردین 97 ، تعداد59 هزار و922 نفر میهمان در قالب12 هزار و721 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 150 هزار نفر روز میهمان می باشد.

رشید قربانی با اشاره به استقبال هم میهمانان عزیز در سفر به استان فرهنگی کردستان از افزایش پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز 97 خبر داد و گفت : نسبت به سال گذشته در نوروز 97 میزان پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش 98 درصد رشد داشته است .

وی افزود : در نوروز 97 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی بود که از این تعداد دو مرکز در سنندج فعالیت داشت .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تعداد مدارس و اتاق های تجهیز شده برای اسکان میهمانان فرهنگی گفت : در نوروز 97 تعداد 172 مدرسه با یک هزار و 298 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده بود و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند .

وی در ادامه گفت : فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 96 آغاز و تا 13 فروردین 97 ادامه داشت .

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در پایان از زحمات و تلاش های مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان ، مسئولین ، عوامل اجرایی ، سرایداران مدارس و کلیه دست اندرکاران ستاد اسکان و پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز 97 تشکر و قدردانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار