معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خبر داد: اجرای طرح رفاهی - حمایتی "نوروز بانان بی نوروز" در نیمه دوم فروردین ماه 1397

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن طرح رفاهی - حمایتی نوروز بانان بی نوروز در نیمه دوم فروردین ماه 1397 با رویکرد مسافرت ارزان و خدمات مطلوب ، خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خبر داد: اجرای طرح رفاهی - حمایتی "نوروز بانان بی نوروز" در نیمه دوم فروردین ماه 1397

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن، از اجرای طرحی برای خانواده هایی که در ایام نوروز ، موفق به مسافرت نوروزی نشده اند، خبر داد.

وی اظهار کرد: در اقدامی کم نظیر و برای اولین بار ، وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، هتل های 3 تا 5 ستاره را با تخفیف 80 درصدی در اختیار (نوروزبانان بی نوروز ) در نیمه دوم فروردین قرار خواهد داد.

الهیار افزود: این طرح رفاهی در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقا طیب خاطر و حمایت از خانواده های کلیه عزیزانی که نتوانسته اند به دلایل مختلف در سفرهای نوروزی ، مکانی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند، با تخفیف ویژه و بی نظیر در راستای تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای اولین بار به عنوان بسته ی رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش در راستای مساعدت و مشارکت رفاهی به دانش آموزانی که قصد سفر به همراه خانواده ها داشته باشند، ضمن اعطا مرخصی تحصیلی، فرصت بهره مندی و استفاده از تخفیف 80 درصدی را به منطور اقامت در مراکز رفاهی و هتل های 3 تا 5 ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار