ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت اینترنتی در مراسم اعتکاف شهرستان یزد

یزد(پانا)- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام بیش از ۱۵۰۰ نفر به صورت اینترنتی در مراسم اعتکاف شهرستان یزد

"علی کارگر" از پایان زمان ثبت نام اینترنتی جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی انجام گرفت به شکلی که در مجموع یک هزار و 510 نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد ثبت نام کرده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به تعداد خواهران و برادران ثبت نام کرده اشاره و خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده‌اند 572 نفر مرد و 938 نفر خواهر هستند.

وی با اشاره به اینکه آمار فقط مربوط به ثبت نام‌های اینترنتی برای مراسم اعتکاف است گفت: تاکنون آمار مساجدی که ثبت نام در آن‌ها به صورت حضوری انجام می‌گیرد جمع آوری نشده است و در برخی مساجدی که ثبت نام در آن‌ها به صورت اینترنتی صورت گرفته تعدادی هم به صورت حضوری ثبت نام شده‌اند که مسلماً با جمع این تعداد نفرات ثبت شده، آمار افزایش می‌یابد.

کارگر بیشترین تعداد معتکف برادر ثبت نام کننده به صورت اینترنتی را مربوط به مسجد ملا اسماعیل با 572 نفر اعلام و تصریح کرد: بیشترین تعداد معتکف ثبت نام کننده خواهر مربوط به مسجد اعظم کوچه بیوک با 300 نفر است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 150 مسجد میزبان معتکفین در استان یزد بود گفت: امسال نیز امیدواریم بتوانیم به نحوی عمل کنیم که معتکفین از این مراسم معنوی بهترین بهره را ببرند و با رضایت کامل به منازل خود بازگردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار