مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر:

دلوار ظرفیت تبدیل به یک منطقه گردشگری ویژه را دارد

بوشهر ( پانا ) مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: دلوار ظرفیت تبدیل به یک منطقه گردشگری ویژه را دارد.

کد مطلب: ۸۰۹۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دلوار ظرفیت تبدیل به یک منطقه گردشگری ویژه را دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عباس قلی‌پور در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان دلوار اظهار داشت: این منطقه با توجه به زیرساخت ها، وجود خانه سردار جنوب، بازار و مناطق تجاری و ساحل نمونه گردشگری ظرفیت تبدیل به یک منطقه گردشگری ویژه را دارد که به همت تمام ارگان های موجود در منطقه این امر شدنی است.

قلی‌پور با اشاره به نظرخواهی از مسافران اسکان یافته در مدارس سطح منطقه دلوار بیان کرد: همه مسافران از اسکان فرهنگیان دلوار رضایت داشتند و تلاش های این ستاد قابل تقدیر است.

رییس آموزش و پرورش دلوار نیز به اعلام جدیدترین آمار پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان موقت پرداخت و اظهار کرد: در پایان روز چهارشنبه 8 فروردین 6 هزار و 2 نفر در قالب 837 خانوار در مراکز اسکان فرهنگیان منطقه پذیرش شده‌اند.

زمانی تصریح کرد: از این تعداد آمار،3 هزار و 898 مسافر فرهنگی در قالب 512 خانوار آن در ستادهای اسکان منطقه اقامت دارند.

رییس آموزش و پرورش دلوار با بیان اینکه بیش از 35 درصدگردشگران اسکان یافته در مدارس، غیر فرهنگی از سراسر نقاط کشور هستند تصریح کرد: از 6 هزار و 2 گردشگر اسکان یافته در مدارس منطقه دلوار بیش از 35 درصد آن به تعداد 2 هزار و 104 نفر غیر فرهنگی بوده است.

گفتنی است، مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر به صورت سرزده ساعت 1 بامداد از مدارس و ستاد اسکان نوروزی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار