استاندار فارس: همه باید در تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند

شیراز (پانا) - استاندار فارس با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی ، از همه دستگاههای اجرایی و آحاد مردم خواست تا برای تحقق این شعار تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۰۹۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: همه باید در تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار در دیدار نوروزی خود با جمعی از مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و برخی روسای دانشگاههای استان بر ضرورت اقدامات لازم توسط دستگاههای اجرایی در راستای فرهنگ سازی و اعتماد سازی در بین اقشار مختلف مردم به منظور مصرف کالاهای تولید داخلی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: تولید کنندگان نیز باید متناسب با ذائقه مصرف کننده کالای با کیفیت و مطابق با استاندارد به بازار عرضه کنند و قطعا این امر مهم گسترش زمینه اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و کاهش وابستگی به کالای خارجی را به دنبال خواهد داشت .

استاندار فارس افزود: استفاده از تولیدات و محصولات دانش بنیان که توسط نخبگان استان تولید می شود ملاک ارزیابی دستگاهها بوده و در این خصوص نیز مدیران و ذی حسابان دستگاههای اجرایی مصوبه هیئت وزیران و بخشنامه وزارت کشور را به فوریت اجرایی کنند .

وی به تراز بالای دانشگاههای استان فارس در عرصه ملی اشاره و قابلیت ها و ظرفیت های آنها را برشمرد و ابراز داشت: نقش دانشگاهها باید در توسعه استان پررنگ تر شود .

استاندار فارس در ادامه به تغییرات اقلیمی اشاره و بر ضرورت سازگاری با کم آبی اشاره کرد و اظهار داشت: برای برون رفت از مشکلات خشکسالی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و پروژه ها و برنامه های متناسب با شرایط کم آبی در استان تعریف و طراحی نمایند .

در پایان استاندار فارس بر حضور مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران در بین اقشار مختلف و رسیدگی به مشکلات آنها تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار