در گفتگو با پانا

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: پذیرش بیش از 160 هزار مهمان نوروزی در ستاد های اسکان / مشکلی برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی نداریم

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای قریب به دو هزار خانواده فرهنگی در هر روز امکانات مهیا کرده‌ایم، گفت: آموزش و پرورش استان در ایام نوروز تمام امکانات خود را بسیج کرده تا بتواند خدمتی در خور شان همکاران فرهنگی انجام بدهد.

کد مطلب: ۸۰۹۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: پذیرش بیش از 160 هزار مهمان نوروزی در ستاد های اسکان / مشکلی برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی نداریم

علیرضانخعی در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: سعی نموده ایم برای مراکز اقامتی که عمدتاً در مدارس و اردوگاه های فرهنگی تربیتی هستند خدماتی از قبیل: ماشین لباس شویی، امکانات پخت و پز، تامین برخی از اقلام پذیرایی، خرید مایحتاج روزانه مهمانان توسط همکاران ... را در نظر گیریم.

وی خاطر نشان کرد: اگر مهمانان ما بیش از این تعداد هم باشند با امکانات جانبی همانند سالن‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و چادرهای پیش‌بینی شده این آمادگی را داریم که فضای در خور شان همکاران و مسافران را مهیا سازیم.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و نظرسنجی انجام شده از مهمانان، به حمد الله رضایت نسبی وجود دارد که این رضایتمندی بیشتر از برخوردها و حسن خلق همکاران ستاد اسکان بوده است. و اگر کمبود و انتقادی هم باشد به سبب کمبود امکاناتی است که در این زمینه از مهمانان عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم امکاناتی درخور شان آنها فراهم نماییم، اما تمام تلاش خود را در جهت تکریم مهمانان نوروزی انجام خواهیم داد.‌

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: تا پایان روز پنجم فروردین ۱۶۰ هزار نفر مهمان در استان استقرار پیدا کردند و در مراکز اقامتی از شمال تا جنوب استان اسکان داده شده اند.

نخعی افزود: هم اکنون همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در حال سرویس دهی به مهمانان هستند و از همه همکارانمان که در ستاد اسکان مشغول به خدمات رسانی هستند تشکر ویژه داریم.

وی تصریح کرد: ما به استان سیستان و بلوچستان مقصد ناشناخته گردشگری می گوییم زیرا تمام افرادی که از جاذبه های منحصر به فرد این استان دیدن نموده‌اند اظهار شگفتی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان داشت: مردمان این استان مردمانی مهربان و مهمان نواز هستند، متأسفانه چهره استان به غلط و به خاطر برخی اقدامات ناامنی در گوشه‌ای از مرزها و در زمان گذشته و با بزرگ نمایی، خراب شده، اما وقتی که مهمان عزیز شخصا در استان حضور پیدا می‌کنند و برخورد مناسب مردمان استان سیستان و بلوچستان را مشاهده می کنند متوجه جفای صورت گرفته می‌شوند و مشاهده می کنند که واقعیت چیزی دیگر است.

وی افزود: امنیت در استان بسیار عالی است و اشراف امنیتی بالا خصوصاً در ایام نوروزی وجود دارد و هیچ مشکل امنیتی در استان نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار