كرج دارای شهر دانایی و پارك مینیاتور ایران كوچك می شود

خبرگزاری پانا:مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج، شاخص ترین پروژه های فضای سبز سال جاری را در این کلانشهر اعلام کرد و گفت: احداث شهر دانایی و پارک مینیاتور ایران کوچک در سال جاری انجام می شود.

کد مطلب: ۸۰۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛عباس زارع اظهار داشت: بر اساس بودجه مصوب شورای اسلامی شهر کرج، رقمی بالغ بر 38 میلیارد تومان برای این سازمان طی سال جاری پیش بینی و تصویب شده است. وی در ادامه به شاخص ترین پروژه های این سازمان طی سال جاری اشاره کرد و افزود: احداث شهر دانایی به مساحت 22 هکتار در تپه مرادآب، احداث پارک مینیاتور ایران کوچک در جهانشهر و مطالعه طراحی و آغاز احداث پروژه نهر دلمبر از جمله مهم ترین و شاخص ترین این پروژه ها است.

کاشت 40 هزار اصله نهال در معابر
این مسئول با اشاره به فعالیت مناطق 12 گانه طی سال جاری نیز عنوان کرد: در این زمینه طبق برنامه ریزی قرار است که بیش از 20 پارک در نقاط مختلف این کلانشهر احداث شود. زارع ادامه داد: همچنین مقرر شده که پارکهای فرسوده این کلانشهر نیز با برنامه ریزی های ویژه بازسازی، بهسازی و تجهیز شوند. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج به توسعه شبکه توزیع آب خام و کاشت 40 اصله نهال در حاشیه معابر این کلانشهر نیز اشاره و اضافه کرد: این اقدامات طی سال جاری انجام خواهد شد.

افتتاح باغ ایرانی در آینده ای نزدیک
وی یادآور شد: باغ ایرانی در منطقه 7 شهرداری کرج نیز که دارای الگوی ایرانی اسلامی است، در آینده ای نزدیک افتتاح و بهره برداری می شود. این مسئول از اتمام فاز اول پارک نبوت و عملیات بهسازی آن در سال جاری نیز خبر داد و افزود: همچنین پارک شش و نیم هکتاری نسترن فردیس نیز امسال به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار