مدیر آموزش و پرورش شهرقدس :

هرچه دنیای ما روشنی و نور دارد از وجود با برکت شهداست

شهر قدس (پانا)-مراسم گرامیداشت روز شهید و تجلیل از فرزندان شهدای فرهنگی در سالن شورای آموزش و پرورش شهر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
هرچه دنیای ما روشنی و نور دارد از وجود با برکت شهداست

به گزارش خبرنگار پاناشهرستانهای تهران ، این مراسم با حضور سید ابوالقاسم میراحمدی ، امام جمعه ، قدرت اله کریمی مسئول دفتر شورای نگهبان ، محمدرضا بهمنش ، مدیر آموزش و پرورش قدس در سالن شورای منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس با گرامیداشت روز شهید ، خطاب به فرزندان شهدا گفت : پدران شما با لبیک به فرمان امام راحل برای صیانت از آرمان های اسلام رفتند و رسالت سنگینی را بردوش و مسئولیتی همیشگی و لحظه به لحظه در زندگی ما بجا نهادند.

محمدرضا بهمنش افزود : فریاد شهیدان در ثانیه ، ثانیه زمان ما جاریست و ریشه در پیام عاشورایی « هل من ناصر ینصرنی » سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) دارد .

وی گفت : هرچه دنیای ما روشنی و نور دارد از وجود با برکت شهداست که همیشه تاریخ زنده اند و در آموزش و پرورش یاد و نام شهدای عزیز همیشه زینت بخش مراسم هاست .

بهمنش تأکید کرد : بارها اعلام کرده ام که اولویت اول کاری بنده ، در کنار همه اموری که با ابعاد وسیعی انجام می شود ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام شهدا و انتقال پیام و هدف شهدا به نسل دانش آموزی که دوران جنگ را ندیده ولی درسایه خون شهید به تحصیل در آرامش و امنیت مشغول هستند ، می باشد.

در ادامه این مراسم فرزند شهید قربانعلی بهمنش در سخنانی اظهارکرد : آموزش و پرورش شهرستان در کنار برگزاری یادواره های متعدد و نصب یادمان های شهدا در مدارس ، با تشکیل جلسه درسالروز گرامیداشت روز شهید در خدمت فرزندان و یادگاران شهدای معزز و والامقام است .

این مقام مسئول فرزندان فرهنگی شهدا را گل های سرسبد آموزش و پرورش خواندو گفت : در امر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم ، رسالت سنگینی بر دوش شما یادگاران ارزشمند شهداست که امیدوارم در انجام این مهم موفق باشید.

/ خبرنگار :نقی روح نواز /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار