راهیابی تیم‌های والیبال ساحلی ایران به جدول اصلی تور جهانی عمان

تهران (پانا)- تیم های ملی الف (رحمان رئوفی – بهمن سالمی) و ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) ایران در جدول اصلی و دوازده تیمی تور جهانی تک ستاره عمان قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۰۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی تیم‌های والیبال ساحلی ایران به جدول اصلی تور جهانی عمان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور جهانی تک ستاره عمان از 23 تا 26 اسفندماه در کشور عمان برگزار می شود و ثبت نام نهایی این رقابت ها عصر امروز در محل برگزاری مسابقات در مسقط عمان انجام شد.

بر این اساس، تیم های ملی الف (رحمان رئوفی - بهمن سالمی) و ب (عباس پورعسگری - آرش وکیلی) ایران در جدول اصلی و دوازده تیمی تور جهانی تک ستاره عمان قرار گرفتند و تیم ملی ج ایران (آق محمد سلاق - حامد میرزاعلی) نیز در جدول مقدماتی این رقابت ها قرار گرفت.

رقابت های جدول مقدماتی از صبح فردا (چهارشنبه) آغاز می شود و تیم ملی ج ایران در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده ایتالیا می رود. این نماینده ایران در صورت شکست ایتالیا در بازی دوم جدول مقدماتی به مصاف برنده دیدار آلمان و سوئیس خواهد رفت.

در جدول مقدماتی تور جهانی تک ستاره عمان 16 تیم برای چهار سهمیه جدول اصلی با یکدیگر رقابت می کنند. دیدارهای جدول اصلی این مسابقات نیز از صبح پنج شنبه شروع می شود.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار