کودکان با داستان شرمن بر استرس هایشان غلبه می کنند

تهران (پانا) - کتاب« اتفاق بد برای همه پیش می آید» به کودکان کمک می کند تا با فشار روانی مقابله کرده و شیوه های برخورد با استرس را یاد بگیرند.

کد مطلب: ۸۰۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات فنی ایران( کتاب های نردبان)، این کتاب نوشته ی مارگارت ام هولمز است و داستان راکونی به اسم شرمن را روایت می کند که زندگی شادی دارد. شرمن صحنه ی خشونت باری را می بیند و از آن پس زندگی او با استرس و فشار روحی همراه می شود. در طی این داستان او یاد می گیرد چطور با مسایل خود برخورد کند و برای آنها راه حلی پیدا کند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:«شرمن برای اینکه آن اتفاق بد را فراموش کند، باید بیشتر بازی می کرد، تندتر می دوید و بلندتر آواز می خواند. کم کم اتفاق های دیگری هم برای شرمن افتاد. گاهی وقت ها اصلا گرسنه نمی شد.گاهی دلش یا سرش درد می گرفت.گاهی ناراحت می شد اما نمی دانست چرا.»
کتاب های سفید انتشارات نردبان همراه با نکاتی برای بزرگترها منتشر می شوند. راهکارهای ارائه شده سعی دارند والدین را با چالش های پیش روی خردسالان و کودکان آشنا سازند.در کتاب « اتفاق بد برای همه پیش می آید» نیز نکاتی درمورد مفهوم «قربانی دوم» یعنی شاهدان خشونت مطرح و شیوه های برخورد و آموزش به کودکانی که این آسیب را با خود حمل می کنند عنوان شده است.
گفتنی است کری پیلو تصویرگری و سارا وطن آبادی ترجمه ی این اثر را برعهده داشته اند.
« اتفاق بد برای همه پیش می آید» مناسب گروه سنی 6 تا 12 سال است و 2500 تومان قیمت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار