همسان‌سازی نشان‌های تجاری برای تشکیل هلدینگ حرفه‌ای

تهران (پانا) - همسان‌سازی نشان‌های تجاری، نخستین گام برای تشکیل اولین هلدینگ حرفه‌ای کشور است.

کد مطلب: ۸۰۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
همسان‌سازی نشان‌های تجاری برای تشکیل هلدینگ حرفه‌ای

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی گروه سرمایه‌گذاری تامین آتیه تدبیر سبز، اکبر رستمی‌نیا، مدیر روابط عمومی هلدینگ با اعلام خبر پایان یافتن پروژه همسان‌سازی لوگوهای شرکت‌های تابعه هلدینگ گفت: یکی از مهمترین و ضروری‌ترین شاخصه‌های یک هلدینگ حرفه‌ای، تبعیت شرکت‌ها و نهادهای زیرمجموعه آن از یک خط مشی واحد است . در همین راستا معمولا نشان‌های شرکت‌ها اولین تصویری هستند که به عنوان پیشانی هلدینگ، در معرض دید مشتریان و مخاطبان قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور ، همسان‌سازی نشان‌های تمام شرکت‌های زیرمجموعه یک هلدینگ تجاری - اقتصادی انجام و به ثبت رسید.
رستمی‌نیا افزود: به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا ایده خلاقانه و ابتکاری در خصوص همسان‌سازی لوگوها را با کمک تیمی از طراحان زبده کشور شروع و به اتمام برسد که لوگوهای جدید، حاصل بیش از 800 ساعت کار فشرده یک تیم 4 نفره طراحی است .
وی تصریح کرد : با اتمام همسان‌سازی لوگو و نشان‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ که برای نخستین بار در کشور اجرایی شد، می‌توان مدعی بود که این هلدینگ نخستین گام برای موجودیت حرفه‌ای را برداشته است . گامی که در نوع خود اقدامی قابل تامل محسوب می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار