آیین نمادین جشن نیکوکاری در ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - آیین نمادین استانی جشن نیکوکاری با حضور مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۴۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین جشن نیکوکاری در ارومیه برگزار شد

قهرمان اشرف نجف آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در این مدارسم اظهار داشت: کمک به هم نوع در ذات و فطرت انسان قرار دارد و خانواده آموزش و پرورش در کنار آحاد جامعه همه ساله در انتهای سال به یاری مستمندان می شتابد.

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز خاطر نشان کرد: در مدارس باید در کنار علم و دانش ، تمرین زندگی ،خوب بودن،پاکی،فهم و همزیستی بهینه با دیگران هم آموخته شود.

وی افزود: نیکوکاری به یک روز متعلق نیست بلکه هر روز با صفاتی چون غلبه بر خشم و نه گفتن به شیطان نیکی به پدر و مادر و کمک به دوستان نیازمند میتوان نیکوکاری نمود.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) آذربایجان غربی نیز گفت: از ظرفیت های بالای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان در موضوع فرهنگ سازی امداد و خیری باید استفاده شود.

وی افزود: سن متوسط خیرین در جامعه بالا رفته و موضوع جوان سازی خیرین از اهداف کمیته امداد در استان است، در این راستا از اعضای تشکیلات دانش آموزی به عنوان یاوران امداد در زمینه فرهنگ سازی استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار