اولین جشنواره دانش‌آموزی استاندارد استان بوشهر برگزار شد

کنگان ( پانا ) اولین جشنواره دانش آموزی استانی استاندارد در کنگان برگزار شد و از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۰۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره دانش‌آموزی استاندارد استان بوشهر برگزار شد

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم، گفت : آشنایی دانش‌آموزان با استاندارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سکینه الماسی افزود: نمایش این اثرات ارزشمند، نشان‌دهنده استعداد بالای دانش‌آموزان کنگانی در زمینه‌های فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان، سرمایه‌های ارزشمند جامعه‌اند، پس با سرمایه‌گذاری روی این قشر از جامعه می‌توان گامی اساسی در سازندگی جامعه برداشت.

فرماندار کنگان در این مراسم ضمن برجسته خواندن نقش استاندارد در زندگی مردم نیز گفت: ترویج فرهنگ استاندارد از جمله ضرورت‌های هر جامعه محسوب می‌شود، از این رو باید توجه بیشتری به این مقوله داشت.

فتح‌اله نوروزی خاطرنشان کرد: نقش استاندارد در ارتقای کیفیت زندگی، انکارناپذیر است، لذا با آموزش آن به فرزندانمان، آن‌ها را برای ساختن جامعه‌ای استاندارد آماده کنیم.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش‌آموزان و آینده‌سازان جامعه با مقوله استاندارد دانست و ادامه داد: امید است با همراهی دانش‌آموزان، کیفیت تولید کالاهای داخلی را به جایی برسانیم که با افتخار بگوییم کالای استاندارد ایرانی می‌خرم.

محمدرحیم بهره‌مند ضمن فراخواندن کودکان و نوجوانان به همکاری با استاندارد در قالب سفیران استاندارد، اذعان داشت: آسانسورها، شهرک‌های بازی، لوازم برقی، مواد غذایی و ...، همگی مشمول استاندارد هستند، لذا اهتمام به استاندارد، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس استاندارد شهرستان کنگان نیز گفت: جشنواره دانش‌آموزی استاندارد، برای اولین بار در سطح استان برگزار و با استقبال پرشور جامعه آموزشی رو به رو شد.

مصطفی رامشی ادامه داد: با توجه به این که ۲۲ مهرماه هر سال مصادف با روز جهانی استاندارد است، از بین ۳۸۸ اثر ارسالی، ۲۲ اثر برگزیدیم که امروز از آنان تقدیر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کنگان نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری دوجانبه استاندارد با این نهاد، گفت: استاندارد، امری تبلیغاتی نبوده، بلکه یک مقوله حیاتی است که با جان مردم سر و کار دارد.

شاکر محیسن ادامه داد: بی‌توجهی به استاندارد موجب از دست دادن مشتریان و کاهش درآمد جامعه می‌شود.

این جشنواره در چهار بخش نقاشی، کاریکاتور، مقاله‌نویسی و انیمیشن، از ابتدای مهرماه شروع و طی ویژه برنامه‌ای، با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

۳۸۸ اثر با موضوع استاندارد به این جشنواره ارسال و در نهایت ۲۲ اثر به عنوان اثرات برگزیده، انتخاب و از نفرات برتر تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار