استان البرز پتانسیل بالایی در ورزش تکواندو دارد

کرج(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جلسه شورای ورزش استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات بین المللی جام فجر و لیگ باشگاههای آسیا بهار سال آینده به میزبانی استان البرز و با حضور قهرمانان نامی در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۴۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
استان البرز پتانسیل بالایی در ورزش تکواندو دارد

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در جلسه شورای ورزش استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات بین المللی جام فجر و لیگ باشگاههای آسیا بهار سال آینده به میزبانی استان البرز و با حضور قهرمانان نامی در بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای این دوره از مسابقات انتظار می رود دستگاه های اجرایی، امدادی و انتظامی حمایت لازم را داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خواستار ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری این دوره از مسابقات شد و بیان کرد: درصدد هستیم با همکاری شهرداری مناطق مختلف کرج، تابلوهای تبلیغاتی شهری برای این مسابقات به کار گرفته شود.

وی پخش مستقیم مسابقات از صدا و سیما را الزامی دانست و تاکید کرد: در تلاش هستیم بسته های فرهنگی برای ورزشکاران و شرکت کنندگان که نشان از تمدن ایران دارد را تهیه کنیم، از طرفی ارائه کتابچه مختص معرفی استان البرز نیز یکی دیگر از اقداماتی است که اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: استان البرز پتانسیل بالایی در ورزش تکواندو دارد که باید حمایت‌های کافی از این رشته صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار