حذف آزمون دوره ابتدایی به ویژه آزمون ورودی مدارس خاص اقدامی شایسته و سنجیده است

اعضای شورای مرکزی انجمن اولیاء ومربیان آموزش و پرورش شهرتهران به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از حذف آزمون های مدارس خاص دوره ابتدایی نامه ای ارسال کردند.

کد مطلب: ۸۰۴۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
حذف آزمون دوره ابتدایی به ویژه آزمون ورودی مدارس خاص اقدامی شایسته و سنجیده است

اعضای شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران طی نامه ای به رئیس جمهور، دکتر حسن روحانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از اقدام وزیر آموزش و پرورش، بطحایی در حذف آزمون مدارس خاص، مراتب حمایت خود را اعلام نمودند.

در بخشی از این نامه تاکید شده است، به وزیر محترم آموزش و پرورش فرصت دهید تا نظام رسمی تعلیم و تربیت کشور را اصلاح نمایند. ما از شما عالیجنابان می‌خواهیم تا با حمایت و پشتیبانی از این وزیر فرزانه فرصت رشد و تربیت دوباره را برای کودکانمان فراهم نمایید.

اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران تصریح نموده اند، حذف آزمون در دوره ابتدایی به ویژه حذف آزمون ورودی مدارس خاص گام نخستین اصلاح نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور است. در گام بعدی می‌بایستی با اخذ تمامی نقطه نظرات دلسوزان تعلیم و تربیت کشور روش جایگزین را انتخاب نمود. طرح شهاب یا هر طرح جایگزین دیگر، می‌بایستی به خوبی اطلاع‌رسانی گردد و ساز و کار نظارت برای اجرای دقیق آن فراهم شود .

در این نامه تاکید شده است: فراموش نکنیم هر تغییری در درون نظام آموزش و پرورش می‌بایستی با یکسری تغییرات بیرونی هم تضمین و تکمیل گردد. لذا ما از شما عالیجنابان خواهان حذف کنکور سراسری در اسرع وقت می‌باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار