دستگیری کلاهبردار 500میلیونی به بهانه ازدواج در نیشابور

نیشابور (پانا): پلیس نیشابور عامل کلاهبرداری 500 میلیون ریالی را دستگیر کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری کلاهبردار 500میلیونی به بهانه ازدواج  در نیشابور

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی خانمی جوان مبنی بر کلاهبرداری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته این پرونده مشخص شد که مردی حدوداً 32 ساله که خواستگار وی بوده پس از جلب اعتماد به بهانه بروز یک مشکل اقتصادی از وی 250 میلیون ریال وجه نقد درخواست کرده و پس از دریافت وجه متواری شده است.
بیات مختاری تصریح کرد: در همین رابطه خانمی دیگر نیز اعلام داشته است که فردی به بهانه ازدواج وی و خانواده اش را اغفال و پس از کسب اعتماد طلا (به ارزش 150 میلیون ریال) و همچنین خودروی پژو وی را گرفته و متواری شده است.
وی افزود: کارآگاهان با استفاده از شیوه های نوین پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی روز گذشته او را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.
متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه های انتسابی اعتراف لیکن تحقیقات از متهم جهت کشف کلاهبرداری های احتمالی بیشتر ادامه دارد.
فرمانده انتظامی نیشابور خطاب به شهروندان توصیه کرد: اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه می باشد و افراد کلاهبردار معمولا دارای ظاهری آراسته، حراف، ولخرج و خوش برخورد می باشند که با شیک‌پوشی، استفاده از واژه‌های مورد استفاده در ادبیات رسمی یا به عبارتی لفظ قلم صحبت کردن، چاپلوسی و احترام افراطی اقدام به تطمیع قربانیانشان می نمایند لذا با عمل به هشدارهای پلیس فرصت ارتکاب جرم را از از تبهکاران سلب و خطرات متوجه خود را از بین ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار