امام جمعه خوسف:

مهمترین کار انقلاب مردم سازی بود

خوسف ( پانا) - نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی  درمصلی نماز جمعه اقامه شد . 

کد مطلب: ۸۰۳۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین کار انقلاب مردم سازی بود

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف با اشاره به به سخنان رهبری در دیدارمردم در 29بهمن گفت وانقلاب باعث رشد مردم شده است وای در مسئله عدالت هنوز عقب ماندگی داریم که در این راستا باید تلاش کنیم وخطر انقلاب را رهبری در ارتجاع وبرگشت از آرمان ها می دانندواشرافیگری ،عدم توجه به محرومان ،توجه به ثروتمندان ،وتکیه برخارجی ها از مهمترین مصادق ارتجاع استکه آگاهی جامعه را می طلبد ومسئولان باید حواسشان باشد ومردم باید نسبت به این روحیه مسئولان مطالبه گر باشند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی افزود :طرح دو فوریتی برگرداندن اموال نامشروع مسئولین که به مجلس رفته است بسیار طرح عالی ویک حرکت امیدوارانه از سوی مجلس است ودر سطح مسئولان طراز اول اجرا می شود که امیدواریم به تصویب برسد زیرا برخی ها بیت المال را حق خودشان می دانند .

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س)وروز تکریم وبزرگداشت مادران وهمسران شهدا گفت :هرچه داریم از شهداست واگر شهدا نبودند شهرهی ما مثل شهرهای سوریه ،عراق وافغانستان ویران شده بود ومادران وخانواده شهدا تاج سر کشور هستند .

خطیب جمعه خوسف ضمن گرامیداشت هفته احسان ونیکوکاری ،توجه به محرومان را از الزامات ایمان بر شمرد وافزود :در خرید های نوروزی دقت داشته باشیم ووقتی برای فرزندانمان خرید میکنیم برای کودکانی که حسرت داشتن لباس نو را دارند نیز خرید کنیم و آنان را همانند یکی از فرزندان خودمان به حساب آوریم .

امام جمعه خوسف یادآور شد باتوجه به ایام ثبت نام حوزه علیمیه فرزندان خوش استعدادمان را تشویق کنیم در حوزه ها ثبت نام کنند وسربازانی برای امام زمان (عج)باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار